stigfjel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har noen lagt merke til at forumet har vært ganske ustabilt i det siste? Nå florerer det av tomme poster. Lurer på hvordan alle disse kræsjene har kommet av... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja, forumet var nede i 10 min. nå nettopp og det er mange tomme poster her og der ja....noen som har et godt svar? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja, hva er det alle disse problemene skyldes? Begynner å bli lei av QUOTE Tekniske problemer.En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere.Technical problems.An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later.Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. jeg. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Forumet har jo gått ned med variende lengde hver dag den siste tiden. Flere ganger noen dager faktisk! edit: noen som vet hva som skjer? Endret 14. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 QUOTE (stigfjel @ 14/12/2004 : 18:24) Har noen lagt merke til at forumet har vært ganske ustabilt i det siste? Nå florerer det av tomme poster. Lurer på hvordan alle disse kræsjene har kommet av... Det med tomme poster var vel noe med diskkrasj, og dermed forsvant postene fra det døgnet, siden serveren kjører backup en gang i døgnet..? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Forumet har vært fryktelig ustabilt etter den siste storkræsjen ja. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 for å ramse opp problemene 1) ustabil forumserver i dag, punkt 2 kommer inn under det. 2) servern vi skal sette inn istedet for er for ustabil enda, og må jobbes mer med først 3) ustabil ISP, ISP`en selv jobber med å utbedre problemene. Et problem kommer skjeldent alene heter det, og iom blant annet jeg får sms ved nedetid har det ikke blitt alt for mye søvn i det siste. Så selv om det ikke ser slik ut akkurat nå så jobbes det faktisk med problemene Lenke til kommentar
Calm Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Når dere har kommet i mål kan dere jo lage en artikkel om oppsett og drifting av denne typen servere ut ifra de erfaringer har fått Lykke til! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det tok vel kaka nå. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Nå er jeg bare lei. Forumet sier jo takk for seg både titt og ofte nå. Nå nettopp ble bare toppen av kransekaken. Begynner å bli litt irriterende. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Vel.. Egentlig så har vi ikke krav på at det skal funke 24/7 Vi betaler jo ikke.. Men kjipt er det. Endret 16. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Nå begynner vi å nå en grense her. Veit drift jobber på spreng med å fikse det her, så all honør til dem, men nå er forumet ufattelig ustabilt. Tror forumet har vært nede/"nede" tilsammen 4-5 ganger idag, og de fleste har vært i kveld. Håper noen finner en løsning her snart, for fortsetter det er det vel kanskje like greit å bare fjerne forumet midlertidig og spare seg for arbeidet med å forsøke å holde det oppe. Endret 16. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Merket det jeg og, ufattelig irriterende når sånt skjer når man skriver innlegg. Håper problemene snart blir fiksa. Er det forresten på grunn av omlegginga av forumet, eller er det serverne som har gått til full streik? Håper i alle fall forhandlingene går i orden snart. TSP Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kunne det vært en ide og gått vekk fra Invision Power Board? IPB er jo aldri ment for så store forum så vidt jeg vet. vBulletin burde vel funke bedre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 QUOTE (INGaR @ 17/12/2004 : 08:02) Kunne det vært en ide og gått vekk fra Invision Power Board? IPB er jo aldri ment for så store forum så vidt jeg vet. vBulletin burde vel funke bedre? alle løsninger vurderes, dog kan jeg ikke si så mye hva som blir gjort før vi faktisk har funnet en løsning som vi håper fungerer en god del bedre. (les: som fører til mer stabilitet) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 IMO: Behold IPB. vBulletin er flott, men personlig er jeg stor fan av IPB. Men hvis det er et problem at IPB ikke kan takle så store forum så har jeg ingen innvendinger... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det merkelige er jo forsåvidt at dette har pågått over LENGRE tid.... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jaja. Hva er det man bruker å si? "En ulykke kommer sjelden alene..." Bruker Hardforum som et av mine andre fora for nerding, og gjett hva? QUOTE There seems to have been a slight problem with the database.Please try again by pressing the refresh button in your browser.An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.We apologise for any inconvenience. Så det er ikke bare dere som sliter, HW.no... -KJ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hardforum har vært nede i flerer dager nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har merket dette. Trodde dere drev og byttet på greier men det er altså ustabilitet som foregår. Jaja dere fikser det forhåpentligvis før det blir lynsje stemning på forumet. *kosepåueland* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg