BS10 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) #bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig# Dette er egentli ganske lite å bry seg om, men er så forbanna irriteranes. Noen som vet hvordan jeg kan få det som på bildet? Bildet til høyre er sånn jeg har det nå. Endret 14. desember 2004 av It's me Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Dette er egentli ganske lite å bry seg om, men er så forbanna irriteranes. Noen som vet hvordan jeg kan få det som på bildet? Bildet til høyre er sånn jeg har det nå. Flytte ikonene dit du vil ha dem ved å bruke musa..... det er ikke værre enn det Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 nei det er forsatt sånn.. de blir sånn uten å ha merket di. heh Lenke til kommentar
bertie Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper -> avansert -> ytelse (innstillinger) -> og på visuelle effekter (el.) kan du velge juster for best utseende. Her kan du velge bort ting du ikke trenger også, men det spørs litt hvor bra pc du har på hva du trenger. Har du en treg pc er det en fordel å ha så lite som mulig markert... bertie Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Det er den nest-nederste på lista han over viste veien til Endret 14. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Åh, ikke verre.. Start -> Kontrollpanel -> System -> Avansert -> Ytelse -> Instillinger -> Bruk skygger for ikon navn på skrivebordet That's it.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Høyreklikk på My Computer --> Properties --> Advanced --> Performance Settings --> Sett på haken på "Use drop shadows for icon labels on the desktop" Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper -> avansert -> ytelse (innstillinger) -> og på visuelle effekter (el.) kan du velge juster for best utseende. Her kan du velge bort ting du ikke trenger også, men det spørs litt hvor bra pc du har på hva du trenger. Har du en treg pc er det en fordel å ha så lite som mulig markert... bertie hm det hjalp ikke.. detta kom etter jeg fikk masse spyware.. jeg har fått fjernet alt nåda. det var enn sån web drit på skrivebordet. Noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Åh, ikke verre.. Start -> Kontrollpanel -> System -> Avansert -> Ytelse -> Instillinger -> Bruk skygger for ikon navn på skrivebordet That's it.. det hjelper merkli nok ikke.. har hatt på tillpass for best utsende ,, men det hjelper ikke Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 jeg fekk fiksa det nå.. jeg hadde visst på lås web elementer på skrivebordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå