Hans Erling Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har ISDN levert fra Telenor... :sad: Etter at det hadde gått ett år som er bindingstiden, fåreslo jeg for min far at vi skulle droppe de 129kr(?) pr. mnd. i i.nett abb. og heller gå over til Netcom som tilbød MYE lavere priser (-50%) og ingen abb. avgift. Vi gjorde dette , fikk opp Netcom ett oppsett for min far og et for meg selv. Tiden gikk og vi fikk ingen regning noen av oss. Jeg var innom Netcom sine sider og sjekket hvor hyppig det var ment at de skulle sende regning, men det stod ingenting. Jeg leste også igjennom alle regler og betingelser hos Netcom og det stod ingenting om at man selv hadde ansvar for å si i fra i slike tilfeller. Jeg tenkte "skitt au" det er de som har gjordt en feil, la de lide for det. Etter å ha hatt Netcom i 2 år hadde jeg fremdeles ikke fått noen regning og det kom heller ikke noe på telefon regninga. Pluttselig en dag virket det ikke lenger for noen av oss. Tror du jeg ringte og klaget ? NEI! Jeg gikk da over til Tiscali og fikk ett "abbonement" til meg og ett til han far derfra. Men nå gjentar historien seg, har vel hatt dette 3-4mnd. men ingen regning... Lever vi i et Ingenmans-land siden vi ikke har internett abb. fra leverandøren av ISDN linja ? Det går da ikke ann å ha så "flaks" at 2 forskjellige leverandører "glemmer" å sende oss regning ? Kan noen vennligst forklare ? Noen som har vært i samme situasjon ? Lenke til kommentar
aslak Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Vær glad så lenge du ikkje får regning! Eg kan heller ikkje få adsl... Eg har tiscali med 6 timer surfing kvar dag, men eg får regning. Med tiscali trur eg at du får regning kvart kvartal... mvh Aslak Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 FY FAN DU ER SKAMHELDIG !! Jeg kunne hatt Charlie (1024/512) fra NGT for den samme summen jeg bruker på internett nå (Telenor ISDN). Skal gå over til world-online (Tiscali) nå. Sparer en GOD del. PS: Har ikke Charlie fordi jeg bor langt helvete ut p¨å bygda.. Får bredbång i September! 4Mbit linje til 300,- i måneden (ikke verst!!) (BKK bredband). Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 NB: (allerede brukt PS ) Mener jeg har hørt om folk som fikk alt på en regning siden de ikke hadde betalt før (ikke fått regning). Vil anbefale deg til å si fra. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 kommer til å bli en stygg regning som kommer dette kvartalet da. Er ikke ofte i.nett leverandørene sender regning så skjeldent... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 e får vel snart 10 mbit till 500 kroner:) måneden tror e det var. lucky me. må ha ny harddisk da ja Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 JA! Men her 3km fra Arendal sentrum får jeg ingen type bredbånd, føler som jeg lever i steinalderen :sad: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Wihiiihi. Sitter med Telehor ISDN nuh. Men i løpet av uka blir en scvhvær feit jæfel av en hovedkabel, 3x 40x3,5mm2, lagt rett forbi huset mitt. Og Bravida var å kødda med teleboksen rett ved huset for litt sia ) Jeg bare VENTER på brev i posten fra NextGentel.. Lenke til kommentar
STURM Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hans Erling: kan du ikke få trådløst bredbånd i Arendal??(radio) Mener å ha hørt det for en stund siden, vet ikke hvor men skal sende deg melding hvis jeg finner det ut. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Trodde det håpløse selskapet som satte opp trådløst i Arendal gikk konk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå