bokormen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen som helst måte jeg kan se hvilken versjon av XboX jeg kjøper, før jeg kjøper den? Fordi jeg har ikke lyst på v.1.6b Lenke til kommentar
H2H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) http://www.xbox-scene.com/versions_0.php nå er ikke 1.6b no prob... hvis du tenker å chippe.. må bare få en chip med en Bios som takler 1.6b! edit: ja, du kan se serienr gjennom eska boxen ligger i! Endret 14. desember 2004 av H2H Lenke til kommentar
bokormen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 edit: ja, du kan se serienr gjennom eska boxen ligger i! Hva er serienummeret for v.1.6 ? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan ikke sikkert skille en 1.6 mot 1.6b på serienr. Uansett kjøper du ny nå får du iallefall en av 1.6'ene. Se på www.xbox-scene.com ang xbox versjoner. Tror ikke det finnes noe serienummer data på 1.6b boxene ennå, boxen må åpnes og sjekkes om hvilke minnebrikke-merke den har. Uansett du trenger bare en nyere bios til chippen på en 1.6b, ikke noe mere stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå