Cell_v14 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 somsakt har jeg ikke lyd på diskanten på den ene høytalern...jeg har gått igjenna alt inni box, og ingenting er galt. har tilogmed kobla diskant ledninga til bassn..det gikk så det er det noe muffins. har jo overload shutdown på forsterkern så hva i svartn har skjedd. Disse høytalerne ble kjøpt sent Juli. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan høres ut som om elemtentet er ødelagt. Kanskje et brudd i spolen. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan godt være at det interne delefilteret i høyttaleren som er gåent... Er du dreven; Feilsøk på delefilteret eller få noen andre til å gjøre det, eventuelt send det inn til reperasjon. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis de er kjøpt i juli, så er det jo en reklamasjonssak. Jeg ville ikke rørt dem i det hele tatt, bare gått innom butikken med dem. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har sjekket delefiltre og alt, det er helt knirkefint. men at diskanten bare sluttet uten videre er no det sykeste jeg har vært borti. har sendt mail til hifiklubben..de har enda ikke svart Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 det har gått en dag og de har enda ikke svart!!!! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ta en telefon. Det pleier å gå kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå