araber711 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg kommer nesten ikke inn på noen .com adresser lengre.. Det kommer opp ei falsk microsoft side (Sjekk her og legg merke til statuslinjen i bunnen) Har prøvd mange fjerneprogrammer. Bla: ad-aware, spybot, hijack + Noen som har forslag??? For også opp dette noen ganger: http:///?%20 ..før adressen Endret 14. desember 2004 av araber711 Lenke til kommentar
BWW Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har du prøvd å starte i Safe Mode og så kjørt Ad-aware? Husk å oppdatere Ad-aware først Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ofte sånne ting forsvinner hvis du går inn på Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer... Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ofte sånne ting forsvinner hvis du går inn på Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer... Hehe.. Ikke denne.. Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 BWW: Nei.. Men jeg fikk det til nå. Man må slette c:\windows\system32\shdoclc.dll og ta den fra en ann pc som er "frisk". Jeg har en win2003 server og jeg tok filen fra winxp. Fungerte veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå