Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har vært på et "big LAN" i løpet av mitt liv og det var OL02.. Og jeg skal aldri dra på et slikt LAN igjen.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Bruker ikke være på store lan lengre pga. en tur på Tronica i Ålesund. Værste jeg noensinne har vært med på. De "tøffe" gutta med store høgtalere som spiller usmakelig musikk på fullt volum i 3 dager uten stopp... Men over til emnet. De lan'ene vi holder hvor jeg bor er de fleste "fjortiser" som hyler og banner ja... fra 14-16 års alderen er værst. Er selv 22, så jeg roper vel mest bare når jeg gjør feil selv.... Endret 28. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 på showlan gikk det for seg litt av vert:P en deltager hadd fått taki microfonen og slått den på og hylt ut div. cs ord "zz gg nob toilet" hver gang han dødde Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Var på ett LAN for en stund siden...mesteparten spillte 1.6 og hadde det fint. Jeg skaut en ct med ak, plutselig i andre enden av bordet hører jeg lyden av ett tastatur som knustes Blir selv forbanna av og til men har aldri knust noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå