lilfire Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 lurer på hav dere synes om ARNE ARNE!!!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 Hehe, hater slikt selv, men har ikke opplevd at noen folk over 20 har oppført seg slik, muligens de jeg er med er av den litt mer seriøse sorten (or not, men;) hvertfall ingen problem med de.. Men, må jo se litt på den posetive tingen med hyl å skrik også: De skaper liv på lanet, istedet for at alle sitter som fine happy faces å glor inn i PC skjermen og aner ingen fred å fare, så har vi et par drittunger som får folk til å flokke seg sammen mot dem, og skaper spenning i salen, og folk minnes lanet på en helt annen, mer posetiv måte, "Hah, husker du UberLan2K3? Ja ass, han der lille drittungen som hyla hele tiden!!", isdedet for "Øy, husker du UberLan2K3 eller? uhh, joa, bra det.." Litt filosofisk men jeg tror det funker sånn, og at det er med på å gjøre at folk kommer tilbake! Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 Altså... Hadde det vært undertegnede som hadde sittet ved en eller annen hyperskriker, hadde jeg IKKE kommet tilbake på det lanet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg skriker, ikke av mine erfaringer er det de litt eldre som sitter i grupper, roper og heier på. viss den ene dør og roper ler resten så gjør den det en gang til, som jeg gjor når jeg var 8.. det er min erfaring! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 http://jkjk.tronder.net/cs-kiddies-sux/ Nuff said? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 jo 14tisser hyler, men det gjør jammen stort sett av de over 20 også når det går som værst i ett eller annet spill.. Fjortiss er en tilstand, ikke en alder man kan godt være 20 og fortsatt være fjortiss.. Man kan være 35 og fortsatt være fjortiss!! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 eg har alltid vore lan skrikerer jo så artig når ein er engaskjert Jepp, men det kan bli litt mye iblandt uansett er det de som absolutt skal ha med seg de "tusenkroners" høytalerne sine på lan og spille musikk som halvparten på LANet ser ned på og forakter. Ja til aktiv innføring for øreklokker på LAN. Er ikke helt enig i at man skal forby høyttalere, men er helt enig at det ofte er disse som irriterer. Som jeg sier til de som spør om det er lov på våre lan, "joda, men spill for deg sjøl ellers blir du sittende resten av lanet uten lyd" De fleste opprettholder faktisk dette.. Skrikingen driter jeg forsåvidt i så lenge det ligger litt humor bak det, de som seriøst blir fly forbanna har jeg ingenting til overs for. Vi har det jo litt moro når vi sitter på ett lan med 40 stk, hvor stort sett alle kjenner alle. Da kan det jo fort bli litt skriking mellom/over radene.. Engasjert har man lov til å bli, men å bli forbanna er å dra det hele litt for langt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner. Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det. Er vel eneste episode jeg kommer på.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 http://jkjk.tronder.net/cs-kiddies-sux/Nuff said? Hvorfor slår 2 av pc'ene seg av der, bare fordi de banker på tastaturet? Lenke til kommentar
syff Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner. Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det. Er vel eneste episode jeg kommer på.. k du e kul og vi bryr Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Slår du hardt nok, har dårlig PC, så kan det fort skje ting som ikke ville skjedd på en litt mer stabil PC:) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner. Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det. Er vel eneste episode jeg kommer på.. k du e kul og vi bryr Skjønner ikke helt poenget med en så tåplig post som din, t0mm3n^ her deler bare sin personlige oppfattning av seg selv på LAN for å markere at han ikke går under katogorien CS-Drittunger Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Han satans skåne fyren ser jo ikke ut som en fjortiss, men det beviser kanskje at det ikke er fysisk betinget.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 tja..når jeg på lan hører jeg når noen blir drept i cs: NEEI!! *bank* *slå i tastature* osv.. Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Det eg lurar mest på er kvifor nokon i det heila tatt giddar og spela CS!:S Visst du absolutt må spela ein HL mod så finnest det moddar som er 10x betre, som Firearms eller Dod:) Skriking og høying høyrer jo med på eit lan, saman med høytalera, men lydvolumet må bare ikkje bli altfor høg:) Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2004 lurer på hav dere synes om ARNE ARNE!!!! Folk som skriker dette burde bli slått over ryggen med en bilantenne. Var et par på TG som skrek det rundt ved der jeg satt, spente bein på han ene Da holdt han kjeft hehe Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg skjenner en jeg som er i ferd med å knuse pulten sin fordi han blir skutt i CS. + at han skriker så høyt at man kan høre det 20 hus unna. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner. Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det. Er vel eneste episode jeg kommer på.. haha.. fikk meg en god latter når jeg så denne posten :!: Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) På en liten privat LAN hjemme til en venn av meg, når lille broren til han som arrangerte lanet drepte store broren ble det bråk.. strorebroren la lillebroren i bakken og gav ham 5 lårhøn.. ikke helt godt men hvinere kjenner jeg til på en bane var det en spiller som kalten seg for "jodlern" han jodlet i mikrofonen så alle dro fra serveren.. senere ble den stengt og sperret for videre bruk grunnet virus.. senere møtte jeg han på en annen bane der han whvinet noe ****** på grunn av den stengte serveren.... han var ganske dårlig da.. så alle tok han med en gang og da var det på'n igjen.. vi fredet ham så ingen skulle ta ham på grunn av all whinnhga men når vi ikke kunne vinne så vote dæm på laget hannnes han ut av servern Endret 23. desember 2004 av Bloodaxe sl5p Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Hadde et lite lan hjemme. Endte med at en av gutta fikk et sår i bakhodet etter et angrep med en skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå