Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gamere på LAN, hyyyyyl skriiiik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, hater slikt selv, men har ikke opplevd at noen folk over 20 har oppført seg slik, muligens de jeg er med er av den litt mer seriøse sorten (or not, men;) hvertfall ingen problem med de..

Men, må jo se litt på den posetive tingen med hyl å skrik også:

De skaper liv på lanet, istedet for at alle sitter som fine happy faces å glor inn i PC skjermen og aner ingen fred å fare, så har vi et par drittunger som får folk til å flokke seg sammen mot dem, og skaper spenning i salen, og folk minnes lanet på en helt annen, mer posetiv måte, "Hah, husker du UberLan2K3? Ja ass, han der lille drittungen som hyla hele tiden!!", isdedet for "Øy, husker du UberLan2K3 eller? uhh, joa, bra det.." ;)

Litt filosofisk men jeg tror det funker sånn, og at det er med på å gjøre at folk kommer tilbake!

Lenke til kommentar
eg har alltid vore lan skriker

er jo så artig når ein er engaskjert

Jepp, men det kan bli litt mye iblandt :p

uansett er det de som absolutt skal ha med seg de "tusenkroners" høytalerne sine på lan og spille musikk som halvparten på LANet ser ned på og forakter.

Ja til aktiv innføring for øreklokker på LAN.

Er ikke helt enig i at man skal forby høyttalere, men er helt enig at det ofte er disse som irriterer. Som jeg sier til de som spør om det er lov på våre lan, "joda, men spill for deg sjøl ellers blir du sittende resten av lanet uten lyd"

De fleste opprettholder faktisk dette..

Skrikingen driter jeg forsåvidt i så lenge det ligger litt humor bak det, de som seriøst blir fly forbanna har jeg ingenting til overs for. :)

Vi har det jo litt moro når vi sitter på ett lan med 40 stk, hvor stort sett alle kjenner alle. Da kan det jo fort bli litt skriking mellom/over radene..

Engasjert har man lov til å bli, men å bli forbanna er å dra det hele litt for langt.

Lenke til kommentar
Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner.

Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det.

Er vel eneste episode jeg kommer på..

k du e kul og vi bryr

Lenke til kommentar
Er 13 og oppfører meg stort sett fint på lan,i forskjell til noen andre jeg kjenner.

Untatt en episode på Xenox rh04,da maskinen klikka midt i en runde cs.Ropte helvete litt høyt,men det var bare noen som hørte det.

k du e kul og vi bryr

Skjønner ikke helt poenget med en så tåplig post som din, t0mm3n^ her deler bare sin personlige oppfattning av seg selv på LAN for å markere at han ikke går under katogorien CS-Drittunger ;)

Lenke til kommentar

haha.. fikk meg en god latter når jeg så denne posten :!:

Lenke til kommentar

På en liten privat LAN hjemme til en venn av meg, når lille broren til han som arrangerte lanet drepte store broren ble det bråk.. strorebroren la lillebroren i bakken og gav ham 5 lårhøn.. ikke helt godt

men hvinere kjenner jeg til

på en bane var det en spiller som kalten seg for "jodlern" han jodlet i mikrofonen så alle dro fra serveren.. senere ble den stengt og sperret for videre bruk grunnet virus.. senere møtte jeg han på en annen bane der han whvinet noe ****** på grunn av den stengte serveren....

han var ganske dårlig da.. så alle tok han med en gang og da var det på'n igjen.. vi fredet ham så ingen skulle ta ham på grunn av all whinnhga men når vi ikke kunne vinne så vote dæm på laget hannnes han ut av servern

Endret av Bloodaxe sl5p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...