Techpoint Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor har folk det fra at det er 14tisser som sitter å whiner når de taper i CS eller hvilket som helst annet spill egentlig? Jeg bare lurer.. Fordi når jeg er på lan er det stort sett whining over hele linja uansett alder og spill.. Og nå har jeg vært på endel lan og stort sett ikke unntak, jo 14tisser hyler, men det gjør jammen stort sett av de over 20 også når det går som værst i ett eller annet spill.. Post gjerne her hvorfor du mener det motsatte, eller kanskje er du enig (noe jeg tviler på) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Meiner det motsatte av erfaring. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Meiner det motsatte av erfaring. Må nesten henge meg på her.. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Meiner det motsatte av erfaring. Enig ;o Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jo 14tisser hyler, men det gjør jammen stort sett av de over 20 også når det går som værst i ett eller annet spill.. Fjortiss er en tilstand, ikke en alder man kan godt være 20 og fortsatt være fjortiss.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 jo 14tisser hyler, men det gjør jammen stort sett av de over 20 også når det går som værst i ett eller annet spill.. Fjortiss er en tilstand, ikke en alder man kan godt være 20 og fortsatt være fjortiss.. hehe, sant nok Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vel i fjor var jeg 14tiss og jeg whina nesten aldri. Spill er gøy, men greier du ikke noe er det ikke vits å whine. (Whiner på folk som cheater da) Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ANGRER på at jeg ikke tok med videocam til TG04.. Jeg satt på den samme rekka som en sjuuking.. Han ropte helt sjuukt.. Whina og sutra, var helt klikk.. Men men, det er noen som ødelgger for alle andre, Slik som det er med ungdom.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Begge deler - men har merka at det er stort sett fjortisser som spiller CS som skriker. Har vert skikkelig angry en gang sjøl, trur eg skreik når eg tapte en av finalekampane i en WC3 compo på et lan Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har vært i den perioden. Nettopp derfor jeg quitta cs. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 litt offtopic men; Husker fra inanimate høsten 2004 en kompiss og jeg spilte CS, og vi er ikke akkurat gode. da klarte han vennen min å skyte ned en annen på lanet, og vi høre fra andre siden av salen: NNEEEEEEEEEIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 :!: ja det er normalt det. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ikke sett gamer = cs-fjortis Gamere er greie folk på lanparties. De sitter med hodetelefoner, og belaster ikke nettverket i den grad warez-folka gjør. Det verste som finnes er høytaler-horene som drar med seg drittmaskina si og monsteranlegget dit for å brife, det er poengløst og irriterende. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Gøy å skrike ut i blandt da Hehe, neida. Pleier ikke å skrike ut hvis jeg dør. men har nok gjort det et par ganger, av god grunn! (?) Sist, Clan match, jeg og et par til hadde laga oss lag i CS på bare faen, det var 1.6 som jeg hater. Men jeg vart med siden alle andre spilte det på LANet. uansett, vi ble selvfølgelig grisa. Og ene runda tok jeg to av fienden med Eaglen, var sikker på å vinne, men plutselig hopper fyren foran meg og skyter meg i huet med AKn i lufta. Samtidig som jeg skvatt, slo jeg hendene alt jeg kunne i bordet og skreik ut FAAAEN, alt jeg kunne. Var litt artig, alle rundt meg skvatt selvfølgelig og alle begynte og le. Faktisk eneste runden jeg kan huske jeg har synest 1.6 har vært gøy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ein eller annan skulle tatt med seg videokamera på TG, filma heile helga og laga ein filmsnutt av det beste Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 litt offtopic men; Husker fra inanimate høsten 2004 en kompiss og jeg spilte CS, og vi er ikke akkurat gode. da klarte han vennen min å skyte ned en annen på lanet, og vi høre fra andre siden av salen: NNEEEEEEEEEIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Hahahahaa!!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 eg har alltid vore lan skriker er jo så artig når ein er engaskjert Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er jo ikke 14ss er som er værst. Det er jo sikkert noen, men ikke alle av de tørr å skrike ut som bare det når de sitter rundt 16-20 åringer. Jeg er snart 14.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Faren min whiner mere enn det jeg gjør Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 eg har alltid vore lan skrikerer jo så artig når ein er engaskjert Jepp, men det kan bli litt mye iblandt uansett er det de som absolutt skal ha med seg de "tusenkroners" høytalerne sine på lan og spille musikk som halvparten på LANet ser ned på og forakter. Ja til aktiv innføring for øreklokker på LAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå