White Fox Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) hei jeg har domene og lagringsplass, men opplever masse nedetid. Noen som vet om noe berde. Det må være gratis. Bruker nå smartftp til opplasting, mend et er jo bare prøvetid. Nen som har noen gode freeware programmer? Edit: er start noe bedre? Endret 14. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 home.no.net koster 30kroner (eller kanskje bare ti, som betales med sms) og er ikke like plaget med nedetid som home.no. Og last ned Filezilla, slår alt Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg tror SmartFTP er gratis, har ihværtfall bukt det veldig lenge. Start er vel grei men har hørt at sikkerheten ikke er på topp, men det er en stund siden. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 home.no.net koster 30kroner (eller kanskje bare ti, som betales med sms) og er ikke like plaget med nedetid som home.no. Og last ned Filezilla, slår alt Fint. Da går jeg over til det. Fillezilla? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg tror SmartFTP er gratis, har ihværtfall bukt det veldig lenge.Start er vel grei men har hørt at sikkerheten ikke er på topp, men det er en stund siden. Ja, men hva plasserer man engentlig på de der jallaserverne anyhows? Bruk Filezilla Endret 14. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hehe, du sier no. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Noen billige bra servere som er å anbefale da? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeje.. home.no.net får gå:_p Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen billige bra servere som er å anbefale da? norgesveven.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå