thostrack Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 gmail hadde en genial funktion fant jeg ut i dag... mann kan importere en kontaktliste. Jeg gjorde det som sto skrevet (kopierte listen fra hotmail inn i excel. Problemet oppsto da jeg skulle lagre filen... det sto at mann skulle lagre filen i et CSV format.. finner ikke denne filformattypen i excel!!.. Får ikke importert noe annet excel format! Sender ved hjelpen fra gmail: Hotmail: Here's one way to export your contacts from Hotmail to Gmail: Using Internet Explorer: Sign in to your Hotmail account. Click the ‘Contacts’ tab. Click ‘Print view.’ Align the cursor with the first letter of the 'Name' column. Highlight your contacts by holding down the cursor and dragging it down the list. Hold down the 'Control + c' keys to copy the list. Open Microsoft Excel (or a similar spreadsheet program that supports comma separated values). Select cell A1 in Excel (the top square on the left side). Hold down the 'Control + v' keys to paste (don't use 'Paste Special'). Choose 'Save as' from the ‘File’ menu, and select the type 'CSV (Comma delimited).' Make a note of where you saved the file _________________________________________________________ Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
harrypotter Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg har stress med det samme. men for å få eksportert til .csv er det ihvertfall mulig å gjøre det i outlook. gmail vil likevel ikke importere denne filen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå