The President Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger lignende varer som ThinkGeek.com? Begynner å haste litt med julegavene nå, og noen er litt vanskelig å handle til edit: passer nok kanskje bedre under Webshop katagorien, men posta her jeg! Endret 14. desember 2004 av The President Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) www.geekstuff.no kanskje? Endret 14. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
The President Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Er jo forsåvidt fin den, men har jo ikke det helt store utvalget..... Vet om noen andre? Lenke til kommentar
mystix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan jeg få spørre om hva du tenkte på å kjøpe? Litt for sent nå å redde julegavene dine, men har selv savnet en norsk butikk med et skikkelig slikt utvalg så jeg sitter i tenkeboksen sammen med en kompis om å opprette noe slikt, så innspill på hva folk er interessert i hadde vært veldig kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå