Dipper_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har en apple ipod med firewire-utgang, men har ikke firewire-inngang på pcen. Finnes det noe som konverterer firewire til USB, eller blir jeg nødt til å kjøpe meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302331&cks=SER ? Kunne tenkt meg en konverterer istedet slik at jeg kan bruke annet firewire-utstyr på USB-inngangen. På forhånd takk for alle behjelpelige svar! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Da ville jeg heller kjøpt denne. Lenke til kommentar
Dipper_ Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Det hadde sikkert fungert, men pcen min er av typen bærbar så det går nok ikke Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Her er vel det du ser etter..? Lenke til kommentar
Dipper_ Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Er det store forskjeller mellom de forskjellige kortene, noen du vil anbefale? Ellers hvordan er det med å innstallere disse kortene, er det bare å sette det inn i den ledige sloten på laptopen og installere nødvendige drivere? Takk for to fine og særdeles raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå