mikaelt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva synes du er det aller beste freeware programmet? Jeg selv synes Ad-aware SE Personal er et av de beste freeware programmene. Det er program som fjerner ad-ware på maskinen din ved å søke i registry og ved å scanne nøye i filene dine. Finner alt og gjør pc'ene renere. Lenke til kommentar
Snewton Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 VLC mediaplayer (videolan.org). Har brukt det i mange måneder, har ikke innstallert en eneste kodek, og alt lar seg spille av i VLC. Enkelt når du har separate undertekster... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det fiinnest ikkje eitt som overgår alt, men samla står dei meget sterkt. WinAce, VLC, AviPreview, Ad-Aware, Spybot, iTunes osv... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er stort sett enig, men hva er greia med itunes. Forsøkte den en liten stund og syntes det var rotete... Bruker selv faktisk wmp Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 mozilla firefox og thunderbird joda, VLC, spybot S&D og AdAware har lettet mye sinne av meg, men ingen har gjort dagliglivet foran PCen lettere enn disse to overnevnte(helst den første da) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hverken VLC eller Mozilla (og underprosjekter) er "freeware". Det er "free software", som går hånd i hånd med "open source", og er noe helt annet. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Klarer ikke begrense meg til ett, så i tillegg til de som er nevt: foobar2000 --Foobar2000 is an advanced audio player for the Windows platform. EAC - Exact Audio Copy --Audio grabber Renamer --Rename multiple files NetBeans --Free and open source IDE (Integrated Development Environment) Ikke bare "freeware", men, men Endret 15. desember 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hverken VLC eller Mozilla (og underprosjekter) er "freeware".Det er "free software", som går hånd i hånd med "open source", og er noe helt annet. definer freeware da Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Freeware. Quoter en del som bekrefter det jeg sa: Freeware is distinct from the following categories of software:* Free software and open-source software. The word "free" in "free software" refers to freedom, not price; specifically, it refers to software whose license terms permit its use, modification and redistribution, with or without charge. The word "free" in "freeware" refers only to price. The word "gratisware" as a synonym for "freeware" makes this distinction clearer, but is not in common use. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 mozilla er gratis, ergo gratisvare? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Feil. Om du er interessert kan du få kjøpe Mozilla av meg. GPL sier nemlig at man kan selge programvaren, men de man selger programvaren til kan igjen distribuere den videre gratis. Hva om jeg så legger ut piratkopiert programvare gratis for nedlasting? Om man skulle følge dine konklusjoner så er det også gratisvare. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Feil.Om du er interessert kan du få kjøpe Mozilla av meg. GPL sier nemlig at man kan selge programvaren, men de man selger programvaren til kan igjen distribuere den videre gratis. Hva om jeg så legger ut piratkopiert programvare gratis for nedlasting? Om man skulle følge dine konklusjoner så er det også gratisvare. mulig jeg gikk glipp av noe, men mozilla fåes gratis direkte av produsentene, hvorfor er det da ikke gratisvare? EDIT: og jeg har vel overhodet ikke gitt deg noen konklusjon på at ting man får gratis er gratisvare. mozilla fåes gratis av de som lagde det, snakker ikke om operativsystemer eller filmer etc. så dropp den please. ikke dra inn piratkopiering, det som er nevnt er mozilla og VLC. Endret 16. desember 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det fiinnest ikkje eitt som overgår alt, men samla står dei meget sterkt. WinAce, VLC, AviPreview, Ad-Aware, Spybot, iTunes osv... Prøvde iTunes selv i et halvt år. Tok meg god tid til og se hele programmet, men fant ut Det er ikke så bra. Winamp er tingen Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva er Spybot? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva er Spybot? det er vel ett program som gjør det samme som ad-aware? søker etter og sletter spyware og sånt Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 iTunes er en av mine favoritter! Enkelt og genialt program. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) -Mozilla Firefox -iTunes -Ad-Aware -BSplayer -BitTornado -Kazaa Lite K++ -MSN Messenger -Enemy Territory (takk jendor, glemte helt denne) Endret 16. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Firefox - beste som har skjedd på lenge! OpenOffice - nest beste! DVD Shrink - gratis og genialt! Enemy Territory - knall gratisspill! Microsoft's Photo Story 3 - svært bra program for de som har en masse digitale bilder å vise fram! http://www.microsoft.com/windowsxp/using/d...ry/default.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå