ritz00 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! sliter litt med å flashe bios med et asus a7pro kort. bioen jeg lastet ned var det kun en fil og det var en .AWD eller noe. altså jeg klarer ikke å flashe. noen som kan forklare meg hvordan? (Må flashe for og takle duron 1ghz) Lenke til kommentar
dnort Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det står hvordan du oppdaterer bios her. Programmet du trenger for å oppdatere bios laster du ned her. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-04 05:05 ] Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg har et asus hovedkort, og lastet ned et program fra asus sine sider tror jeg. Programmet fant kortet mitt, lastet ned rett bios oppdatering fra internett, og installerte alt mens jeg var i Windows. Da dette var ferdig, måtte jeg restarte. Og det var alt. Praktisk. Akkuratt som windowsudate fungerer. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 09:31, shivac skrev:Jeg har et asus hovedkort, og lastet ned et program fra asus sine sider tror jeg. Programmet fant kortet mitt, lastet ned rett bios oppdatering fra internett, og installerte alt mens jeg var i Windows. Da dette var ferdig, måtte jeg restarte. Og det var alt. Praktisk. Akkuratt som windowsudate fungerer. Det programmet han snakker om finner du her. Det funker fint som bare det. Jeg har brukt det mye uten noen problemer i det hele tatt. Det kan ta en backup av din eksisterende bios og det kan oppdatere biosen fra en fil på harddisken din eller fra internett. :smile: Det eneste problemet du kan støte på er at hovedkortet ditt ikke støttes av ASUS Update. Men såvidt meg bekjent så er de fleste hovedkort støttet. Ihvertfall de som er produsert i senere tid. [ Denne Melding var redigert av: Ash på 2002-06-04 10:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå