alos Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg driver å knoter med noen batch script og i den anlending skulle jeg gjerne kunne vise den offentlige IP adressen ikke bare den lokale på pc¨n. Hvis noen veit on noen slags kode som klarer dette eller har noen annet tips så hadde det hvert kjempe bra. takker for all hjelp alos Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror du må se om du finner noen som har laget et dos program for dette bruket. Og ipconfig finner bare den lokale. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 finnes ingen måte å gjøre det på, da din offentlige ip ikke ligger noen steder på din pc... den ligger inne på routeren eller lignende Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hva med å telnet router og få IP derfra, er det mulig? Endret 26. desember 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hmmm, husker jeg scripta i mirc og fikk scriptet til å telnette en webserver, hent/lese/plukke ut gitte linjer og spamme dem i en kanal. Regner med at du kan batche en telnet sesjon mot whatismyip.com og hente ut linjen som inneholder <TITLE> Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 http://whatsmyip.smokingmedia.com/ ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå