sofarot Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har lest så masse om det der vold greiene på skolen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258228 ikke for å være teit, men går det ann og få se de klippene? Må bare stenges viss noen syns dette blir for teit....... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er ikke mye vold da.. Får lyst til å ta meg en opp på skolen og gi dem en smekk hele gjengen (bor ikke så langt fra ) Men PM meg så skal jeg sende deg den.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bare lyst til å nevne denne i forbindelsen skolevold: http://dlf.info/arkiv/001087.html Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) jada. VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane. riste på hodet driver selv på med film som valgfag på skolen. men filmer ikke slostkamper. *riste på hodet og skjemme seg over og ha lest på VG sin side* BTW: Moss. Dilmen viser Endret 14. desember 2004 av MagE Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har begge jeg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Begge? Trodde det bare var en som kom opp på nettet :o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Begge? Trodde det bare var en som kom opp på nettet :o niks. en biatch slap. og en mellom 2 gutter Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane. Om du slår noen, ser jeg på det som mye verre enn om du setter sprøyter i deg selv med døden til følge. Ja til sløvende dop, nei til vold. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane. Om du slår noen, ser jeg på det som mye verre enn om du setter sprøyter i deg selv med døden til følge. Ja til sløvende dop, nei til vold. hvordan kan du få et dødsfall til og virke bedre ut enn en blåveis? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bare lyst til å nevne denne i forbindelsen skolevold: http://dlf.info/arkiv/001087.html LOL ! :!: Morsomt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Noen som vet hva filmene heter, altså filnavn, slik at jeg får "kjøpt" de? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) EDIT: De var borte, begge to. Endret 14. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sviska Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg går på Hoppern(skola det ble filmet på) ,men jeg går i klassen til kameramannen Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det ulovlig hvis jeg legger opp filmene til webservern min og poster linken her? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det ulovlig hvis jeg legger opp filmene til webservern min og poster linken her? Neida:) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg går på Hoppern(skola det ble filmet på) ,men jeg går i klassen til kameramannen Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp... Jeg synes at det skulle vært deg som ble slått. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Her er linken: http://home.no.net/nicklasa/movies/ 0001 er fra Hoppern skole Kauri filmen er fra Haugesund et sted Jeg pleier å spille CS sammen med han som slo og han har sagt at han angrer på at det ble filma. Det er over 1 år siden det ble det sa han. Men han sa også at gutten han slo drev å ripa opp biler til folk som var i begravelse og at han hadde slått en veninna av han Hehe, skikkelig "dramatiske" greier altså EDIT: @Moderatorer: Håper ikke det gjør noe at linken ligger her, isåfall vennligst fjern den Endret 14. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Sviska Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg går på Hoppern(skola det ble filmet på) ,men jeg går i klassen til kameramannen Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp... Jeg synes at det skulle vært deg som ble slått. Hvorfor det??Ønsker du at noen skal bli slått?? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg går på Hoppern(skola det ble filmet på) ,men jeg går i klassen til kameramannen Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp... Jeg synes at det skulle vært deg som ble slått. Hvorfor det??Ønsker du at noen skal bli slått?? Bare se på setningen din: "Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp" EDIT: Men samme det... ingen fortjener å bli banka opp Endret 14. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Får lyst til å ta meg en opp på skolen og gi dem en smekk hele gjengen (bor ikke så langt fra ) Helt enig. Blir så jævli provosert av den ene filmen der. Han ene haugesundjævelen som tror han er noe. Skulle dængt han jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg