Gå til innhold

Filmen om skolevold?

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada. VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane. riste på hodet

driver selv på med film som valgfag på skolen. men filmer ikke slostkamper.

*riste på hodet og skjemme seg over og ha lest på VG sin side*

BTW:

Moss. Dilmen viser
Endret av MagE
Lenke til kommentar
VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane.

Om du slår noen, ser jeg på det som mye verre enn om du setter sprøyter i deg selv med døden til følge.

Ja til sløvende dop, nei til vold.

Lenke til kommentar
VG skriver som om dette er en voldtekt eller drap. det at folk slost skjer jo hele tiden, og dersom noen filmer det og legger det på nettet skal det plutsligt vere en organisert bande som kommer til og bli sprøytenarkomane.

Om du slår noen, ser jeg på det som mye verre enn om du setter sprøyter i deg selv med døden til følge.

Ja til sløvende dop, nei til vold.

hvordan kan du få et dødsfall til og virke bedre ut enn en blåveis?

Lenke til kommentar

Her er linken:

http://home.no.net/nicklasa/movies/

0001 er fra Hoppern skole

Kauri filmen er fra Haugesund et sted

Jeg pleier å spille CS sammen med han som slo og han har sagt at han angrer på at det ble filma. Det er over 1 år siden det ble det sa han. Men han sa også at gutten han slo drev å ripa opp biler til folk som var i begravelse og at han hadde slått en veninna av han ;) Hehe, skikkelig "dramatiske" greier altså :p

EDIT: @Moderatorer: Håper ikke det gjør noe at linken ligger her, isåfall vennligst fjern den :yes:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg går på Hoppern(skola det ble filmet på) :p ,men jeg går i klassen til kameramannen  :hrm:

Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp...

Jeg synes at det skulle vært deg som ble slått.

Hvorfor det??Ønsker du at noen skal bli slått??

Bare se på setningen din:

"Jeg synes VG overdriver litt når hun ble banka opp"

EDIT: Men samme det... ingen fortjener å bli banka opp :)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...