kjeb Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Heisann, jeg har telenor adsl, med medfølgende hjemmeside plass. Jeg bruker Dreamweaver UltraDev 4 til og lage sidene, og ønsker og bruke det til og laste opp sidene, men får det ikke til og fungere.... Har noen lastet opp sidene med Dreamweaver UltraDev 4? -Kjell Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har ikke testa det nei.. Men hvorfor ikke bruke program som Flash FXP eller Cute FTP? Det er jo enkelt og greit i alle fall.. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 alo Bruker Dreamweaver selv og har ikke noen problemer, hva er det som går galt? Har du lagt inn alle opplysningene riktig? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg tror det, jeg får opp en sitemap, men sliter med og slette, da får jeg opp ftp error...... Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Testet litt til, og når jeg prøvde synchronize fik jeg en feilmelding om at: Dreamweaver cannot detrermine the remote server time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå