sedsberg Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Leter etter seriøse butikker/steder/verksted som kan reparere PS2-maskiner. (Inkl. mod-a PS2-er). Noen som har lenker/adresse/tlf. til noen de vet er seriøse? Kjøpte en nettverksadapter som funka i ca. én time før den mest sansynlig drepte PS2-en min. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sende ps2 til reperasjon hos leverandøren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en rar følelse av at Elkjip kommer til å rive ut chip-en, bytte all innmaten, sende meg en regning på en 2-3 ganger mere enn en ny PS2 koster og så si at feilen var at den var chippa. Menjeg kan jo høre med de. Når jeg får reparert den skal jeg gå ned der jeg kjøpte nett-adapteren, be om å få bytta den (eller penga tilbake). Om det ikke går skal jeg kreve at om PS2-en ryker igjen så skal de dekke reperasjon av PS2-en OG gi meg ny adapter (eller penga tilbake). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Strømforsyninga var gåen. Tok likegodt å bestilte en ny strømforsyning. Kosta ikke så masse. Lenke til kommentar
kimbernt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvor kjøpte du ny strømforsyning, og hvor mye koster de. Håper du kan hjelpe da jeg har en ps2 som er død. Hilsen Kim Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Bestilte hos www.lik-sang.com og den kom på rett over 200,- inkl. frakt. Siden varen kostet under 200,- slapp jeg toll/moms også. På min måtte jeg kappe en støttepinne i øverste dekselet i PS2'n for at den skulle passe 100%. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Leter etter seriøse butikker/steder/verksted som kan reparere PS2-maskiner. (Inkl. mod-a PS2-er). Noen som har lenker/adresse/tlf. til noen de vet er seriøse? Kjøpte en nettverksadapter som funka i ca. én time før den mest sansynlig drepte PS2-en min. Veit ikke om de kan reparere feilen din.. men er flere nettsteder som tar inn ps2 til reprasjon.. *lol* nå husker jeg ingen er det mulig... i løpet av en time har jeg finni det ut! Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Mobilbutikken.com... står at de gjør alle typer reparasjoner... men var ikke de jeg hadde i tankene... finner sikkert ut hvem jeg tenkte på Send en e-mail til mobilbutikken så lenge Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Trenger ikke stresse for min del. Jeg fiksa min selv som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå