Kallebass Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei. Beklager mine manglende kunskaper. Vet at stasjonær pc er kraftigere enn laptop, men vet ikke hva som evt. ikke er bra nok.... Jeg har laptop, og lurer på om denne duger til redigering av DV. ( Har også nettopp bestilt et Panasonic Nv-Gs 400 ) Har også Pinnacle Studio9 SE Fulitsu Siemens Amilo m1425 med følgende specs: Prosessor: Pentium M 1,6 Centrino Minne: 512 mb DDR Ram Grafikk: 128 mb DDR Ram Grafikk onboard ATI Radeon 9700 Mobile med TV- out, card reader. Hardisk: 80 GB Holder det f. eks å kjøpe en ekstern harddisk?? Takk Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Jeg skal kommer ganske snart til å skaffe meg en laptopp som jeg kan redigere noe "onsite". Kommer nok til å velge en litt rasker enn din og med mer ram, men hvis du ikke har tenkt å lage veldig lange filmer med mange krevende filtrer og overganger tror jeg du vil finne at den duger. En ekstra hardisk på USB2 eller Firewire er genialt, husk å ha programfilene på den interne mens filmfilene lagres på den eksterne. Men ta å vurder å øk ram når du får råd! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå