ymerguer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Rekvisitakrigen fortsetter Det er stadig høy temperatur i rettsoppgjørene rundt salg av rekvisita til skrivere og kopimaskiner. Canon tapte første runde i det japanske rettsystemet mot selskapet Recycle Assist (RA). Les artikkelen her Lenke til kommentar
trondage Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er litt kjipt da... Tenk å kjøpe en "orginal" blekkpatron, for så å finne ut at kvaliteten tilsvarer Biltema.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er litt kjipt da... Tenk å kjøpe en "orginal" blekkpatron, for så å finne ut at kvaliteten tilsvarer Biltema.. Tror neppe de markedsførte den som en orginal blekkpatron. AtW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kanskje ikke grossisten, men hvem pokker veit hva retail folka gjør etter at de har fått dem i hende? "Wow, det billig drittet ser jo 100% ut som en original del...da kan jeg tjene litt penger!"... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Får håpe Cannon vinner frem da, greit å selge uorginal vare ,men ikke forfalsket i orginal embalasje Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Får håpe Cannon vinner frem da, greit å selge uorginal vare ,men ikke forfalsket i orginal embalasje Personlig ser jeg ikke problemet med å spare penger og miljøet ved å ta inn gamle patroner å fylle de, sålenge det er tydelig merket. Og saken gir ikke inntrykk av at det var forsøkt på noe slikt, så da lar jeg tvilen komme tiltalte til gode. AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Får håpe Cannon vinner frem da, greit å selge uorginal vare ,men ikke forfalsket i orginal embalasje Personlig ser jeg ikke problemet med å spare penger og miljøet ved å ta inn gamle patroner å fylle de, sålenge det er tydelig merket. Og saken gir ikke inntrykk av at det var forsøkt på noe slikt, så da lar jeg tvilen komme tiltalte til gode. AtW Nei , men da må de i det minste være merket tydelig ,har faktisk sett slike "piratkopier" til en skriver , og de var iallefall av en meget dårlig kvalitet . Dette var fotopatroner og jeg prøvde dem selv og kan si de var helt ubrukelige til dette, men til vanlige utskrifter var de ok ,noe blassere men dog . Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 må jo være kjipt og få skrivehodet i skriveren ødelagt, pga at man liksom har kjøpt "orginalt" blekk Har allerede ødelagt 1 skriver med og bruke uorginalt blekk Lenke til kommentar
DARKMASTER Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 haha jeg har 4 skrivere ståendes. betaler 399 for hver skriver og blekkpatronene koster vel 450(FULL). Dessuten har jeg julegaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå