Gå til innhold

Å slippe ut sinne


Aes456

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg for åvære smart her om dagen. Jeg skulle ikke klikke når jeg blei forbanna (kjørte handa gjennom et glass-skap sist gang) så jeg bestemte meg for å ta en gåtur i skogen med mp3 spilleren på full guffe. Da jeg kom ut i skogen fant jeg etterhvert en bålplass med et halvbrent bål som var slokt. Jeg samla noen tørre pinner og fikk fyr på det. Det jeg ikke visste var at i bunn av bålplassen lå det en patron. Plutselig kjente jeg et dunk i panna og så hørte jeg et digert smell. Så begynte blodet og fosse. Jeg tok meg til panna og kjente jeg bare hadde et lite sår. Men jeg kjente og at det lå noe hardt under huden noen centimeter lenger oppe. Så jeg holdt på såret til den verste blødningen hadde gitt seg og begynte å gå mot sivilisasjonen. Jeg vurderte å labbe til legevakta med en gang (den ligger bare fem-ti minutters gange herfra), men fant ut at jeg stakk hjemom og ringte bort først. Fattern kjørte meg bort. Jeg sa jeg kunne gå men han ville visst kjøre meg bort. Det så ikke særlig pent ut. Men sånn er det når man skader seg i hodet... Mye blod. Borte på legevakta blir jeg sluppet rett inn. Legen er selvsagt ute på oppdrag så jeg må bli undersøkt av en sykepleier først. Dæven steike for ei hurpe. Jeg SA jeg visste det var et fremmedlegeme der men hu skulle absolut dytte og klemme på kulen. Jævla megge! Det gjorde vondt det. Etterpå så var jeg så bleik at hu ville gi meg en vival å roe meg ned på før legen kom. "Hey!", tenkte jeg " denne kommer sikkert til å funke bra med reven jeg har på baklomma" og takka ja.

Etter hva som føltes som flere timer (ca 20 minutter) kom endelig legen. Gud signe den mannen. Det første han gjorde var å kjøre på med masse xylocain (lokalbedøvelse). Han var en mester med den sprøyta. Vanligvis så er jeg livredd sprøyter, men den mannen var så flink at jeg merka det ikke en gang. Han kjente med en gang at det var noe der. (Jeg SA jo det da din MEGGE :p )

Nå var de to sykepleiere og en lege som holdt på med meg. DA kom den store skjelven. Jeg lider av panikkangst og skjønner du. Rommet bare krympet rundt meg og så HØRTE jeg skalpellen kutte i huden min. Jeg tror han må ha rota rundt der i flere dager. Det føltes slik ut i allefall... SÅ ba han om EN SAKS! Og så fikk han til svar at DE FANT IKKE KIRURG-SAKSA! Tilslutt fant de en annen saks de kunne bruke. Han fant noe som lignet på en luftgevær-kule, bare i stål. Senere slo min eks fast at det var en sånn ende-dings fra en rifle-patron. Legen måtte klippe opp hele kulebanen for det lå fragmenter der. Så ba han om en børste for å få vekk fragmentene. Men de hadde ikke sånne børster de egentlig brukte for det hadde leverandøren deres slutta å ta inn så sykepleieren kom med en vanlig Colgate-tannbørste. Det hjalp ikke på angsten min. Da han tilslutt var ferdig med pannebørstingen skulle han sy igjen. Men hadde han brukt så lang tid at bedøvelsen var på vei ut. Jeg så stjerner ved tre av stinga. Jeg fikk ikke med meg hvor mange sting det blei til sammen men jeg tor det blei sju-åtte stykker.

Så fikk jeg en lapp i panna en resept på apocilin en regning i handa og fikk gå...

 

Neste gang jeg blir forbanna går glass-skapet en gang til! Skogsturer er både farlig og mye mer blodig. Av skapet fikk jeg bare et lite kutt...

 

EDIT: klokka var mye så leif stakk innom

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I løpet av førstegangstjenesten fikk jeg nesten det ene befalet til å begynne å gråte.

Haha, fortell! :)

 

Uansett, for litt siden, ble jeg enormt sur, så jeg satte på hele Anal Cunt - I Like it when you die, og så gikk jeg amok på bamsen. Det er stooor bamse fra ikea. Den fikk så juling at det gikk hull i den, for ikke å nevne at jeg banket den med Maglight (største) til den ble deformert :)

Lenke til kommentar
Bruker som regel å skrike og banne noe innst inn i helvete i ca 3-5 minutter.

Ikke mer?

Vel, det er noe helt unikt. Tro meg!

 

Mongo FuRY: Skimarsj, jeg var lagleder, ødelagt pulk fra 60-tallet, de maste om at jeg skulle fikse den mens jeg satt på knær med ståltråd, de var kaldt, snøstorm, jeg klikket. Man kunne visstnok høre meg 1 mil unna.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at jeg er en av de dårligste taperene på dette forumet... Jeg har vurdert sterkt å gå til psykolog fordi jeg klikker sånn når jeg taper. Får å få ut aggresjonen setter jeg på sanger med futt i (f.eks. Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast eller Emperor - Thorns on my Grave) på full guffe mens jeg skriker til....

 

Etterpå er det digg med et bad :love:

Lenke til kommentar

jeg er av den typen psykologer advarer mot. Pleier ikke få ut aggresjonen, bare holder det inni meg.

 

Har hørt at det som regel er de som holder aggresjonen inne i seg er de som til slutt plutselig klikker med en hagle i dagligvarebutikken :p

 

Håper allikevel ikke dette er framtiden min :hmm:

 

Pleier å si faen da.. men skriker det aldri eller no, bare sier det lavt til meg selv.

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå jeg er den mest hissige her inne på forumet. I løpet av førstegangstjenesten fikk jeg nesten det ene befalet til å begynne å gråte.

 

Bruker som regel å skrike og banne noe innst inn i helvete i ca 3-5 minutter. Tro meg, det må bare oppleves.

Hmm akkurat det med befalet har eg ikkje oppleved, men det kommer vel, ska inn i marinen i januar så..Men den derre lange banne remsa har eg også, men pga som nevnt over må eg roeeng litt no :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...