L4r5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Oppdaga akkurat at det IKKE hjelper å knuse mobilen i veggen... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Pump btw, l4r5 var ikke du som fikk den pcen da? Endret 2. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Oppdaga akkurat at det IKKE hjelper å knuse mobilen i veggen... tja, du får kvitt sinne... Men mobilen kan bli skada Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Harlen, vi har knusing til felles. Har selv knust et par skapdører, et par vanlige dører og flere tastatur og kabinett. Roping funker det og... MASSE ROPING !! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Airsoft er en fin måte å bli kvitt frustrasjon har jeg finni ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Veggen og bordet funker jo Prøver å unngå å la alt gå utover de rundt meg :LMAO: Edit: skrike høyt er en klassiker. fungerer fint, men naboene kan se rart på deg :!: :!: Endret 29. mai 2005 av Gohan Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Eg slo i bordet, men etter å ha øydelagt ein skjerm og bresta eit bord har eg slutta med dette. No slår eg i veggen ved sida av meg. Endret 29. mai 2005 av Vash Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Går ned i kjellern å pumper litt, samt slå hull i punchbaggen. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Rimelig lite, folk sier jeg tåler alt for mye og aldri gjør igjen og sånn... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Knuser noe, eller lage noe eksplosivt og sprenge noe opp. Hvis jeg er skikkelig sur alså. Eller's er det et hardt slag i pulten. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Slår eller sparker til noe, og knurrer litt. Får nesten alltid vondt etterpå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tastaturet mitt pleier å få gjennomgå. Det tåler sinnsykt mye faktisk, men må vel kjøpe nytt snart da det er enkelte knapper som ikke funker så bra lenger. Ellers så har jeg knust en lysbryter, og slått litt på en dør. Har roet meg veldig nå da, blir jeg irritert nå så koser jeg bare med katten. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg pleier som oftest å tenke, hmmm, hvordan kan jeg få ut agresjonen nå? jo jeg setter på litt deathmetal på full guffe, og dam mener jeg høyt! Men det ender ikke med at jeg får ut agresjon egentlig det pleier å ende med at jeg sitter å gliser over hele trynet fordi det er så digg å spille metal sangene på full guffe... Jeg blir ihvertfall ikke sur lenger Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nå er det strengt tatt forskjell på å bli sint å det å gå fysisk til verks på noe på grunn av dårlig selvbeherskelse. Om man er i stand til å tenke logisk... Dere ser hvor jeg vil hen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hmm, sist gang jeg ble skikkelig forbannet var når jeg ikke fikk start på pc'n da brølte jeg, så slo jeg alt jeg makta i taket og så tenkte jeg i 1 min og så klarte jeg å løse problemet Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Spiller et eller annet hardt, teknisk og vanskelig på piano. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 slå drithardt i ett eller annet, og hoppe rundt og hyle av smerte etterpå husker jeg ødela bordet en gang i går så slang jeg mobilen hardt i bakken (klikka fullstendig ), bra det var ute på gresset.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Spiller et eller annet hardt, teknisk og vanskelig på piano. Jeg vil også kunne spille på piano :\ jeg kan noe. men har ikke tomodighet til å lære noe avansert >_< flåklypa er vel det jeg kan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå