Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde det ikke vondt? Og hadde det ikke hjulpet mere å dælje fetteren din i panseret? :p

Det var forresten en spøk... slå i hjel fetteren din og si at "De sa du skulle gjøre det på forumet". Nei, huff, DET vil jeg ikke ha på meg :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg har en venn som hele tiden klager på alle andre om alt. Så klarer han ikke å holde det inni seg. Og så fort han er i samme situasjon så er det plutselig ikke noe galt med han, men fortsatt med alle andre. Han blir litt irriterende i alle høyeste grad. Spesielt når han ikke klarer å ta opp problemer med den personen han har problemer med, men heller klager til alle andre i verden. Kjipt fyr :no:

Når jeg er på lan med han så prøver jeg å beherske meg når han setter igang og det gjør han hele tiden. Skal hele tiden ha kontroll, men samtidig så sier han at alle andre er kontroll-freaker.

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Oftest roper jeg "FAEN I FITTEFORPULTE KUKHELVETE" eller noe og denger knytteneven i tastatur/skrivebord så CDer, penner og annet kontorrekvisita skvetter veggimellom. Dette hjelper vanligvis ikke i det hele tatt, og jeg sitter bare ennå sintere igjen med vondt i hånda og rotete skrivebord.

For mer kroniske stresselementer, derimot, har jeg funnet ut at å pusse feltstøvlene skikkelig nøye som jeg måtte gjøre i militæret ofte har noe zen-aktig over seg. Sannsynligvis fordi det er en forholdsvis enkel oppgave som gir tydelige resultater for innsatsen. Kanskje jeg burde skrive en bok om "Zen og kunsten med støvelpuss" om dette. Det er jo ikke alle som har motorsykler å skru på...

Lenke til kommentar
Gjorde det ikke vondt? Og hadde det ikke hjulpet mere å dælje fetteren din i panseret? :p

Det var forresten en spøk... slå i hjel fetteren din og si at "De sa du skulle gjøre det på forumet". Nei, huff, DET vil jeg ikke ha på meg :p

joa, banket han etterpå også. Det med panseret var ren impuls, da jør det ikke så vondt. ;)

Lenke til kommentar

vell som en mester i sinne kan jeg legge opp en "skadeliste" dvs ting jeg har ødelagt i sinne

mobiltelefoner antal ukjent over 10 vill jeg tippe

1X sony kompaktanlegg , var veldig sinna og kastet det i veggen får så og trø på det etter på

tastatur - 1-2 stk

mus flertall her og

1X pc kabinett (med pc inni (pc overlevde da))

1X skjermkort , det komm ut galveien av kabinettet , dvs der man plugger i ledningen til skjermen

1X tiki 100 ut vinduet på ungdomsskolen (vinduet var åpent og det var en søppel konteiner under)

masse matbokser som er kastet på eller etter lærere

dører , vegger , skap og andre overflater er var utstt før

det dekker det meste tror jeg . jeg har/hadde (roet meg litt) et utrolig temperamang så bare pass dere :p

Lenke til kommentar

Har lært meg det at det beste er bare å sitte iro og bite tenna sammen...

Har en tendens til at jeg alltid klarer å ødelegge noe, slår jeg neven i bordet slår jeg for hardt og skal jeg kaste noe kaster jeg for hardt (kastet en saks i veggen engang, eller skulle treffe veggen, men traff sofaen, kutta den litt opp) Har også klart å slå et par taster permanent sykmeldte på et gammelt tastatur...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...