Inc Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har kjørt knyttneven ned i panseret da min fetter stakk avgårde kåre med bilen min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Gjorde det ikke vondt? Og hadde det ikke hjulpet mere å dælje fetteren din i panseret? Det var forresten en spøk... slå i hjel fetteren din og si at "De sa du skulle gjøre det på forumet". Nei, huff, DET vil jeg ikke ha på meg Endret 20. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var forresten en spøk... i slå i hjel fetteren din og si at "De sa du skulle gjøre det på forumet". Nei, huff, DET vil jeg ikke ha på meg lyl, hadde vært fett da. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvorfor ødelegge noe når man er sinna for ? Jeg finner fram Trance lista mi på pc'en og skrur på noe chillout trance eller vanlig klassisk musikk.. fungerer utmerket ! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har en venn som hele tiden klager på alle andre om alt. Så klarer han ikke å holde det inni seg. Og så fort han er i samme situasjon så er det plutselig ikke noe galt med han, men fortsatt med alle andre. Han blir litt irriterende i alle høyeste grad. Spesielt når han ikke klarer å ta opp problemer med den personen han har problemer med, men heller klager til alle andre i verden. Kjipt fyr Når jeg er på lan med han så prøver jeg å beherske meg når han setter igang og det gjør han hele tiden. Skal hele tiden ha kontroll, men samtidig så sier han at alle andre er kontroll-freaker. :lol: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kommer litt an på hvor sint jeg er det slå i veggen, banne, hive ting i veggen, sparke i ting +++ eller bare fyre på noe musikk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 for meg funker det ikke hvis jeg ikke gjør noe fysisk Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Oftest roper jeg "FAEN I FITTEFORPULTE KUKHELVETE" eller noe og denger knytteneven i tastatur/skrivebord så CDer, penner og annet kontorrekvisita skvetter veggimellom. Dette hjelper vanligvis ikke i det hele tatt, og jeg sitter bare ennå sintere igjen med vondt i hånda og rotete skrivebord. For mer kroniske stresselementer, derimot, har jeg funnet ut at å pusse feltstøvlene skikkelig nøye som jeg måtte gjøre i militæret ofte har noe zen-aktig over seg. Sannsynligvis fordi det er en forholdsvis enkel oppgave som gir tydelige resultater for innsatsen. Kanskje jeg burde skrive en bok om "Zen og kunsten med støvelpuss" om dette. Det er jo ikke alle som har motorsykler å skru på... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hos meg er det som oftest skjermen og døra som får gjennomgå Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Sluttet å spille CS etter en uke på grunn av aggressjon ... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis jeg er skikkelig sint, liker jeg best å skjelle ut uskyldige mennesker(og seff de jeg er sint på). Gjerne knuse noen greier også Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gjorde det ikke vondt? Og hadde det ikke hjulpet mere å dælje fetteren din i panseret? Det var forresten en spøk... slå i hjel fetteren din og si at "De sa du skulle gjøre det på forumet". Nei, huff, DET vil jeg ikke ha på meg joa, banket han etterpå også. Det med panseret var ren impuls, da jør det ikke så vondt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 vell som en mester i sinne kan jeg legge opp en "skadeliste" dvs ting jeg har ødelagt i sinne mobiltelefoner antal ukjent over 10 vill jeg tippe 1X sony kompaktanlegg , var veldig sinna og kastet det i veggen får så og trø på det etter på tastatur - 1-2 stk mus flertall her og 1X pc kabinett (med pc inni (pc overlevde da)) 1X skjermkort , det komm ut galveien av kabinettet , dvs der man plugger i ledningen til skjermen 1X tiki 100 ut vinduet på ungdomsskolen (vinduet var åpent og det var en søppel konteiner under) masse matbokser som er kastet på eller etter lærere dører , vegger , skap og andre overflater er var utstt før det dekker det meste tror jeg . jeg har/hadde (roet meg litt) et utrolig temperamang så bare pass dere Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Roper dritt til søstra mi ^_^ Ha wrestling med sakkosekken er min måte å få det ut på Endret 21. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har funnet ut at jeg har mye sinne inni meg så rett etter jul kjøper jeg meg en boksesekk som skal få gjennomgå kraftig. Lenke til kommentar
icer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har lært meg det at det beste er bare å sitte iro og bite tenna sammen... Har en tendens til at jeg alltid klarer å ødelegge noe, slår jeg neven i bordet slår jeg for hardt og skal jeg kaste noe kaster jeg for hardt (kastet en saks i veggen engang, eller skulle treffe veggen, men traff sofaen, kutta den litt opp) Har også klart å slå et par taster permanent sykmeldte på et gammelt tastatur... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Trening er en ganske fin måte å bli kvitt sinne på, funker ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hmm... er ikke så mye sinna! Lenke til kommentar
icer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Må legge til at jeg har gått ut i snøen å lagt meg engang også... var litt kaldt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Slå så hardt i bordet at hånda blir blå (au).. Skrive "FAAAAAEEEENNNN!" eller noe i den duren. Det som det går mest i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå