Ildflue Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har en venn som hele tiden klager på alle andre om alt. Så klarer han ikke å holde det inni seg. Og så fort han er i samme situasjon så er det plutselig ikke noe galt med han, men fortsatt med alle andre. Han blir litt irriterende i alle høyeste grad. Spesielt når han ikke klarer å ta opp problemer med den personen han har problemer med, men heller klager til alle andre i verden. Kjipt fyr Når jeg er på lan med han så prøver jeg å beherske meg når han setter igang og det gjør han hele tiden. Skal hele tiden ha kontroll, men samtidig så sier han at alle andre er kontroll-freaker. Jeg ødelegger ikke tastaturet mitt jeg , men lager heller noen litt ondsinnede koder for å få ut aggrasjon (Ikke virus) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Foretrekker å uttrykke meg verbalt. Kan ikke huske at jeg har ødelagt noe siden jeg har vært så sint, men at jeg blir forbanna inni meg, benekter jeg ikke. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sinna-puling er jo alltids en schläger. Jepp, får ut masse energi, frustrasjon og aggresjon på den måten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 å si FAAAEEEN!! høyt funker veldig bra! ellers har jeg jo ødelagt døra til rommet mitt en god del ganger... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 enten veggen(mur), eller så går det hardt ut over de jeg trener med gjør forresten veldig vondt å slå i en murvegg, begynner å blø når jeg gjør det... jeg blir VELDIG skjeldent sint, skjer mindre enn 1 gang pr år... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 å si FAAAEEEN!! høyt funker veldig bra! ellers har jeg jo ødelagt døra til rommet mitt en god del ganger... Begge punkt velkjente. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ødelagt ett par dører, ett par sponplater på vegger osv. Samt sprekt to fliser på gulvet (samt hånda mi), diverse kuttskader på meg selv Egentlig er jeg ganske rolig av meg, men når det renner over, og alt som jeg har samlet opp skal ut, må jeg påføre meg selv smerte, eneste måten jeg klarer å roe meg ned på \\Sp33D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Å ta med minnene av alt som irriterer deg og hisser deg opp inn i sportslige aktiviteter er også en fin form for å slippe ut "steam". Blir litt mer futt i taklingene på fotballbanen og litt hardere spark i kickboxingen Men så er det vel ett eller annet om at følger man sinne så er man på vei over til "the dark side" Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 heheh... Er visst en del mennesker her med dårlig selvkontroll ja Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Moste bilen. Tror jeg skrek "helvete" noen par ganger. Slo i rattet tror jeg gjorde og. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 å si FAAAEEEN!! høyt funker veldig bra! ellers har jeg jo ødelagt døra til rommet mitt en god del ganger... høres ut som meg det :!: . desverre har jeg jævli kraftige og grove dører så jeg byner å blø som faen fra hånda hver gang jeg blir sur :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har jo klart å ødelegge et par skuffer i raserianfall.. Tastaturet har overraskende egenskaper til å overleve.. Eller er det jeg som er svak Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eller er det jeg som er svak Satser på det jeg. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Blir litt mer futt i taklingene på fotballbanen og litt hardere spark i kickboxingen Jeg har ikke tall på hvor mange uskyldige fotballsparkende gutter som har fått føle min vrede.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 EN ting som hjelper når man er skikkelig forbanna er å dælje løs på en livløs gjenstand... Eller så kan du sette deg ned å ta et par heftige runder med BF1942/BFV og anlegget på full guffe slik at naboene nesten tror det er krig i leiligheten... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Slå til gipsveggen sånn at det blir "bulker"' eller brøle sånn at det gjør vondt Endret 20. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Slå i: vegger kjøleskap skjerm tastatur Spille: CS UT Q3 Andre heftige fraggespill Hjelper det ikke, går jeg ut å tar meg en røyk og banner for meg selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Caddy: Snakker du om trylletobakk da eller? Nei, fra spøk til revolver: Hva skal vi som ikke røyker til vanlig gjøre da? Gå ut og blåse frostrøyk? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 En god ide.. Eller gjøre noe av det andre jeg har listet opp... Tilegg til lista: Spille battlefield eller Desert Combat... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har jo klart å ødelegge et par skuffer i raserianfall.. Tastaturet har overraskende egenskaper til å overleve.. Eller er det jeg som er svak mulig du er svak, mulig tastaturet er kraftig. jeg har hatt et tastatur i ca 5 år jeg, det mista alle knappene når jeg slo i det men det knakk alldri (kansje fordi jeg slo nedert da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå