Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som hele tiden klager på alle andre om alt. Så klarer han ikke å holde det inni seg. Og så fort han er i samme situasjon så er det plutselig ikke noe galt med han, men fortsatt med alle andre. Han blir litt irriterende i alle høyeste grad. Spesielt når han ikke klarer å ta opp problemer med den personen han har problemer med, men heller klager til alle andre i verden. Kjipt fyr :no:

Når jeg er på lan med han så prøver jeg å beherske meg når han setter igang og det gjør han hele tiden. Skal hele tiden ha kontroll, men samtidig så sier han at alle andre er kontroll-freaker.

Jeg ødelegger ikke tastaturet mitt jeg :love: , men lager heller noen litt ondsinnede koder for å få ut aggrasjon :) (Ikke virus)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ødelagt ett par dører, ett par sponplater på vegger osv.

Samt sprekt to fliser på gulvet (samt hånda mi), diverse kuttskader på meg selv

Egentlig er jeg ganske rolig av meg, men når det renner over, og alt som jeg har samlet opp skal ut, må jeg påføre meg selv smerte, eneste måten jeg klarer å roe meg ned på

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Å ta med minnene av alt som irriterer deg og hisser deg opp inn i sportslige aktiviteter er også en fin form for å slippe ut "steam".

Blir litt mer futt i taklingene på fotballbanen og litt hardere spark i kickboxingen :thumbup:

Men så er det vel ett eller annet om at følger man sinne så er man på vei over til "the dark side" :roll:

Lenke til kommentar

EN ting som hjelper når man er skikkelig forbanna er å dælje løs på en livløs gjenstand... Eller så kan du sette deg ned å ta et par heftige runder med BF1942/BFV og anlegget på full guffe slik at naboene nesten tror det er krig i leiligheten...

Lenke til kommentar
Jeg har jo klart å ødelegge et par skuffer i raserianfall.. :roll: Tastaturet har overraskende egenskaper til å overleve.. Eller er det jeg som er svak :ermm:

mulig du er svak, mulig tastaturet er kraftig.

jeg har hatt et tastatur i ca 5 år jeg,

det mista alle knappene når jeg slo i det men det knakk alldri

(kansje fordi jeg slo nedert da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...