Gå til innhold

Å slippe ut sinne


Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min..

Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven.

For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen :)

Ouch. Du var tøff!

:hmm:

syns det var til pass jeg :thumbup:

 

personlig hvis jeg blir sur pleier jeg å slå ting som f.eks. veggen, skap, skjermen

døra og muligens folk hvis det var dems skyld at jeg er sur

Lenke til kommentar
Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min..

Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven.

For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen :)

Ouch. Du var tøff!

:hmm:

syns det var til pass jeg :thumbup:

 

personlig hvis jeg blir sur pleier jeg å slå ting som f.eks. veggen, skap, skjermen

døra og muligens folk hvis det var dems skyld at jeg er sur

Hehe, ja, fyren er en liten kontrollsyk dverg som blir kåt av å være admin.

Seriøst, tuller ikke :confused:

Lenke til kommentar

Personling har jeg ført loggbok over alle som har gjort meg urett og gjort meg sint siden jeg var 5 år gammal. Så når jeg en gang blir mektig skal jeg slippe ut min vrede over den uretten som er begått ved å knuse disse personene og ødelegge livene deres. Dermed slipper jeg ut alt sinne som er opparbeidet. ;)

 

Så pass dere der ute, plag meg og en dag, kanskje imorgen, kanskje neste uke, kanskje om ti år så vil jeg vente i skyggen..... :mad:

 

Neida, skal man få ut sinne og frustrasjon så frigjør energien med litt "erotiske" aktiviteter :w00t:

Lenke til kommentar
Det beste er ganske enkelt å ikke slippe sinne ut og ikke slippe det inn heller. Ikke la det komme en dråpe irritasjon i 'begeret'. Det kalles selvkontroll og er noe veldig mange mangler, faktisk vet jeg bare om en person utenom meg som ikke sløser bort tid og energi på å bli sur.

Det du sier der er ekstremt vanskelig å beherske, og man trenger år med læring for å mestre denne avanserte formen for selvkontroll.

 

Begynner visst å bli litt sent her nå :blink:

Lenke til kommentar
Det beste er ganske enkelt å ikke slippe sinne ut og ikke slippe det inn heller. Ikke la det komme en dråpe irritasjon i 'begeret'. Det kalles selvkontroll og er noe veldig mange mangler, faktisk vet jeg bare om en person utenom meg som ikke sløser bort tid og energi på å bli sur.

holde det inni seg? Blir litt snytt for gleden av å skrike ut i sinne da jo.. Bra å få det ut, så lenge det ikke går utover andre :)

Lenke til kommentar
Det beste er ganske enkelt å ikke slippe sinne ut og ikke slippe det inn heller. Ikke la det komme en dråpe irritasjon i 'begeret'. Det kalles selvkontroll og er noe veldig mange mangler, faktisk vet jeg bare om en person utenom meg som ikke sløser bort tid og energi på å bli sur.

Døh, hobbypsykologen, ro ned gebisken tre hakk a'. Å bli sint av og til er helt menneskelig å nødvendig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan du ærlig si at du ikke ble litt sint nå?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Det beste er ganske enkelt å ikke slippe sinne ut og ikke slippe det inn heller. Ikke la det komme en dråpe irritasjon i 'begeret'. Det kalles selvkontroll og er noe veldig mange mangler, faktisk vet jeg bare om en person utenom meg som ikke sløser bort tid og energi på å bli sur.

Wannabe buddhist munk ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...