SupremeX Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg bruker å smelle litt med dørene(en gang brakk listen over døra), eventuelt slå litt i veggen. Det verste jeg har gjort er å lempe en lenestol over gulvet, men da var jeg fly forbanna.. Generelt funker verbal utragering best Lenke til kommentar
mil0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjenner til dette her ja.. 2 dører, speil, sony ericsson, trær. Og selfølgelig tastaturet er en god venn å ha i visse situasjoner.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Høgg ved! og han som sitter ved siden av meg på skolen nå, Han er bonde. så når han er sur, slår han kuene sine! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dere har jo bare blitt sint vedr. dataspilling, jo. Har dere ikke noen eksempler som er i en sosial sammenheng? Det var for eksempel en forbanna idiot som stjal burgeren rett ut av hånden min, på McDonalds forleden, for å så kaste den i bosset. Hadde ikke en securitasvakt kastet ut fyren, vet ikke jeg hva jeg hadde gjort med han, men jeg tror jeg kanskje hadde gitt faen. Om å gjøre å ikke synke ned til samme nivå, tenker nå jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja. jeg fyrte til en kjærring som provoserte meg noe sinnsykt på byn en gang. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bruker en vegg for å få ut sinnet. på den måten skader (dreper) jeg ikke noe... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min.. Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven. For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja. jeg fyrte til en kjærring som provoserte meg noe sinnsykt på byn en gang. Screenshot or it didn't happen! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja. jeg fyrte til en kjærring som provoserte meg noe sinnsykt på byn en gang. Screenshot or it didn't happen! catfight Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eg pleier å slå på ting som ikke knuser/knekker. F.eks så slår eg på kanten av bordet slik at eg får vondt men bordet ikke knekker......eller så er det FAEN ut høyt. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 når eg blir sure så er det bare til å denge til tastaturet eller skjermen og diverse høytalere. Har allrede ødelagt et tastatur men tør ikke å knuse det jeg bruker nå.. Ganske kjekt å slå i tastaturet når du er sur. det er ennå kjekkere nåe tastene fykker til helvete. Snart så kommer vel et tastatur som tåler å bli slått på edit: skrivelifz Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg stenger alt inne slik at jeg som 90-åring kan bli helt maniac Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Seksuell utfoldelse, boksing på sekk, roping, spille høy og aggressiv musikk, ta en kald dusj ++. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg må si meg enig med PSION, når jeg er 90 skal jeg ta av og flippe ut 100%, burde nok begynne å skrive lister, hey PSION, jeg er 17, så err, når du er 90 og jeg er 83, skal vi ta en uke og samle opp? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Seppuku. Endret 15. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Seppuku. ROFL Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Correctement. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min..Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven. For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen Ouch. Du var tøff! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Banner høyt og lenge. Og slår og slenger diverse ting. Har også en bamse som kan få seriøst bank om jeg blir ordentlig sur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå