Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hører på Meshuggah. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Her er det lite sinne og slippe ut. Blir vel helst litt roping. Gidder ikke å ødelegge ting. Det er meningsløst og dyrt. Også musikk og ensomhet er deilig når jeg er forbannet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 tramper ganske hardt jeg. og kan komme i skade for å si noen stygge ord ellers greier jeg å forholde meg ganske rolig når jeg blir forbannet, men en løpertur kan kurere viss det er ille... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nå kommer flashbacka. Knuste sykkelen min med brekkjern og motorsag. (ja jeg var forbanna.) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Uff, har ikke fått sluppet ut mye sinne, men når jeg er virkelig nedfor/sint tar jeg meg en gå tur med musikk, ellers kan trening være bra på 3t. Kjenner jeg har lyst å slå alt jeg har inni veggen her nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Holder egentlig sinne mitt inne i meg.. Vet ikke hvor lurt det er, men jeg er bare sånn.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Istad kastet jeg en lenestol gjennom stua og inn på kjøkkenet.. dro meg seg en haug med andre ting og det ble mye styr.. Ikke alltid like lett å kontrollere sinne.. Jo, forrige uke knuste jeg dolokket... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 når jeg blir sur, så stopper jeg helt opp, og spiller en total armageddon i hodet, flere ganger. jeg lukker meg helt igjen, og ingenting kort av en tornado får reaksjon i meg. voldelige tendendser holder jeg meg unna. men til gjengjeld får jeg et blikk i trynet som sier: send et eneste skjevt blikk mot meg og du kan løpe så mye du vil. jeg river planeten i to på jakt etter deg. jeg har i hele mitt liv hatt to ganger jeg ble så sur at jeg faktisk ytret noe. da skrek jeg så høyt at hele nabolaget mitt kunne høre det. for å si det sånn, gjør meg sur, og du får ikke svar fra meg på flere timer. gjør meg veldig sur, og du får hørselskader. drep moren min, og helvete bryter BOKSTAVELIG TALT løs. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Knøvle et par ark og pælme de i ett hjørne funker fett nok. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Lage seg ein slik Figur/dokke med gamle klede som er sydd i sammen med masse gamle kleder inni... er ein drit bra måte å fø ut sinne med. har ein slik og eg bruker den flittig. Kastet den ein gang nedi bekken, tung å dra opp etterpå Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Virker ikke som det er så mange som har god selvbeherskelse her!? Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da?? jeg har noen ganger klikka på tastaturet så tastene spruta vekk hehehe, kjent fenomen æ brukte å hamre løs på tastaturet før når jeg ble skikkelig sinna, men nå har jeg Di-Novo, må være litt forsiktig da, ..Det går det heller utover veggen og låret Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 når jeg blir sur, så stopper jeg helt opp, og spiller en total armageddon i hodet, flere ganger. jeg lukker meg helt igjen, og ingenting kort av en tornado får reaksjon i meg. voldelige tendendser holder jeg meg unna. men til gjengjeld får jeg et blikk i trynet som sier: send et eneste skjevt blikk mot meg og du kan løpe så mye du vil. jeg river planeten i to på jakt etter deg. Akkurat den der har jeg også Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 bruker vell og slå i tastaturet så knappene spretter alle veier. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Er nok heller ikke den typen som ofte blir sint, men de gangene jeg blir irritert over noe, denger jeg som oftest løs på trommene. Prøver å spille noe kjapt som jeg ikke har prøvd før elns Endret 14. desember 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hører på Meshuggah. Hmmm... synes de ikke er såå sinte eg egentlig. Vel, litt sinte kanskje, mest mystiske på en måte synes eg... Men folk reagerer forskjelig på musiikk : For min del så funker Otep veldig bra... Rage Against The Machine er heller ikke å forakte hvis du er "politisk sint" Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når jeg discer i wc3 pleier jeg å riste svakt, men bestemt i tastaturet, og tenke stygge tanker om modemet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kviner om rates, i ventrilo. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kviner om rates, i ventrilo. Fordi du er en nubi, nubi, nubi. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Et rungende "FAAAAAAAAEEEEEEEEEEN!!!!" hjelper mot det meste. Enig. Lenge siden jeg har fått ut sinne nå, men det var en gang jeg var på fest og hørte på system of a down og dælja hånda i veggen til jeg var både gul og blå. Noen år siden. Gjør ikke slik lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå