McBitch Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg pleier å undertrykke det, funker fett det:) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Løper til jeg føler magen kommer opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg pleier å undertrykke det, funker fett det:) 5654693[/snapback] Det funker fett helt til du går på en smell du ikke greier. Så kommer ALT tilbake på en gang og du sliter mer enn noen gang... Det KAN gå sånn i hvertfall Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Blir ikke så mye fysisk sint lenger, føler ikke det helt store behovet for å gå løs på ting. Men en occasional neve i bordet hender jo. Er jo velsignet å ha en storesøster, så det har blitt noe krangling opp gjennom åra. Største skaden jeg har gjort, var vel da jeg brista ei dør på langs. I mine helt yngre år kastet jeg en liten glassmugge passelig hardt i TVen, man kan si at det ble et lite hakk i TV-skjermen. Glad det ikke gikk verre. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Later som om jeg slår i tastaturet eller en annen ting.. funker fett det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå