Lolliken Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @ Equtious : LOL! Var han ruset eller noe sånt? Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @ Equtious : LOL! Var han ruset eller noe sånt? 5390167[/snapback] Nope, kan si at han har en kort lunte. Blir ganske sint for det minste. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Pleier å pumpe litt (løte vekter) Slå løs på sandsekken uten hansker (til det begynner å blø ) evt stikke med nåler og kutte med kniver (litt psycho kanskje) eller slå noe hardt Endret 5. januar 2006 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 evt stikke med nåler og kutte med kniver (litt psycho kanskje) 5390266[/snapback] Tha Magic Arts Of EMO Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Når jeg virkelig blir sint, og da mener virkelig sint, da tar jeg blankt A4 ark fra printeren og river det hardt og nådeløst i to., for så å kaste det i papirkurven. etter det er jeg sannsynligvis så mentalt utslitt at jeg går og legger meg. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Da jeg var liten var jeg en ekstremt dårlig taper. Jeg pleide å bli pottesur hver gang jeg tapte i noe som helst. Ende med at jeg klikket på materielle ting, som i en del tilfeller ble kastet etter storebroren min. For det var som oftest han jeg tapte mot. Det hjalp ikke særlig at han var en utrolig dårlig vinner heller. Etter at jeg selv ble oppmerksom på hvor lite kontroll jeg hadde, fant jeg ut at noe måtte gjøres. Jeg tør nå å påstå at jeg nesten aldri bli sint eller forbanna. Blir av og til irritert på broren min. Er heller ikke så rart i og med at han ikke har forandret seg stort siden vi var små. Han kan lett irritere en død person tilbake til live. Når det gjelder avreagering de gangene jeg blir irritert, pleier det som oftest å hjelpe å høre på høy musikk eller lese tråder som denne Har derimot funnet ut at det av og til faktisk lønner seg å bli skikkelig irritert. Når jeg spiller fotball pleier jeg av og til å fokusere intenst på noe som er sinnykt irriterende. Da pleier jeg å yte som en vill jæv**. Det er dritgøyt! Men jeg har hatt et par ødeleggende øyeblikk i mitt liv. Det var en gang min bror klarte å irritere meg så villt jæv*** at jeg løp etter han rundt i huset helt til låste seg inne på badet. Jeg stod utenfor og bannet til han så det lyste. Deretter begynnte jeg å hamre løs på døren helt til den begynnte å slå sprekker. Vi har forsatt samme døren, så sprekken er der forsatt. Her er noen bilder: Ellers var det jo den gangen da forsterkeren min begynte å spille urent. Den skurret så det rent gjorde ondt i ørene. Da jeg endelig fikk lov til å kjøpe en ny en hadde jeg irritert meg over den i over et halvt år. En av de første tingene jeg gjorde etter at den nye var på plass var å ta med sleggen og den gamle forsterkeren ut i hagen, som på den tiden var et lite steinbrudd, finne meg en passe stor og flat stein å legge den på og hamre løs til armene verket. Den følelsen som kom over meg etter å ha sønderkust og smadret den ***** dingsen er ubeskrivelig... Ellers er jeg som sagt en ganske rolig person. Endret 5. januar 2006 av Corn Flakes Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Knekke på Dell lcd'n min.. Har noen feite hakk ved neste tror jeg den bryter sammen. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 AD/HD hele gjengen, eller? Jeg kan si faen liksom. Kanskje rope litt. Kjenner bare en som er som de fleste postene her.. Og han har AD/HD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har blitt en erfaring rikere da: Det nytter IKKE å slippe frustrasjonen ut på offentlige tjenestemenn... Man blir ikke mindre frustrert av glattcella liksom hehe... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 L4r5 hva gjorde du? Hva ble boten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) L4r5 hva gjorde du? Hva ble boten? 5491013[/snapback] Var bare litt ruset og kranglevoren og begynte å svare når han ******* av en snut ble frekk. Fikk en natt på glattcella og 4000 i bot (hadde noe brunt og ulovlig i lomma da også vøttø ) EDIT: det er greit de gjør jobben sin men når de blir litt for glad i den blir jeg litt irritert hehe Endret 24. januar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 L4r5 hva gjorde du? Hva ble boten? 5491013[/snapback] (hadde noe brunt og ulovlig i lomma da også vøttø ) EDIT: det er greit de gjør jobben sin men når de blir litt for glad i den blir jeg litt irritert hehe 5491040[/snapback] Du fekk joker nord med den oppførselen da Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Setter på høy musikk.. Funker bra. Så kan man rope, og slå i ting så mye man vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du fekk joker nord med den oppførselen da 5491457[/snapback] noe sånt noe ja... hehe. hadde vel bare meg selv og skylde på også men var rimlig ute av meg fordi jeg hadde akkurat fått vite at bestevennina mi var voldtatt og jeg hadde ingen mulighet til å komme meg dit. Og så begynner han snuten å bli frekk. Så blir jeg frekk tilbake... Og det burde man ikke hehe Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 trommer høylytt på døre med fingrene til stor irritasjon til alle de andre i huset > Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg banker dama ! Neida. Jeg blir ikke fysisk av meg i sinne. Men veldig verbal, og hvis noen skulle være så uheldig og snakke til meg da så får di angre.. Just one of the services i provide. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Lagde en lignende tråd om sinne av spill engang Som regel bare der jeg får ut sinne, i selve spillet eller utstyret. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har faktisk funne ut at det hjeøper av rable ned en rekke ord og utrykk,får å si repetere disse inni seg Tungvindt kansje,men man får roet seg ned i løpet av den tiden man bruker på å skrive skjellsorda Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 -Sparker ting -Slår ting/slår i veggen -Skriker -Slår hue i skap/vegg/pult... -Banner -Setter på høy musikk -Dere vil ikke vite mer... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) hva jeg gjør kommer an på hva jeg driver med når jeg blir sint. jeg brøler stort sett og hiver eller slår ting. så langt har jeg: -Drept 3 PS2-kontrollere -Skadet 1 PS2-kontroller kraftig -Herpet knappene på 2 datamuser. -brukket dingsen som holder over- og underdelen av logitechmusa mi i to så jeg måtte lime den sammen. -slått så hardt og så mange ganger i databordet at det holder på å kollapse -most utallige tombokser og yoghurtbegre -sprukket displayet på mobilen min da jeg bet i den -brukket deler av rygglenet på sofaen min -herpet fjernkontrollen til forsterkeren ganske kraftig -most til powerknappen på dataen så mange ganger at ble ødelagt, så nå bruker jeg en spiker til å slå på dataen -slått så hardt i tastaturet at tastene fløy, og lillefingeren min sprakk litt jeg er aldri voldelig mot personer, bare ting, og spesielt elektronikk. det er stort sett bare spill som får meg skikkelig gal Endret 23. februar 2006 av kakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå