Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vist jeg virkelig blir sint. Klarer jeg alltid å ødelegge noe på rommet eller slå hånden hardt i veggen. Anbefales ikke forresten...  ;)

5375804[/snapback]

Den kjenner jeg til, har en x knekt ringfinger av det. Å to arr på knokene, i tillegg at jeg har betalt noen kroner for gipsvegger og slikt.

Cm og Cs er spill jeg egentlig aldri skulle rørt

Men i Real-life er jeg rimlig avbalansert da..

Lenke til kommentar

Jeg pleier bare å stenge det inni meg, eller banne litt lavt for meg selv. Er vanligivs ganske rolig av meg, men det finnes jo de gangene det blir for mye. Som da jeg skrev melding og den ene knappen ikke fungerte, da gikk den rett i veggen, har ny mobil nå da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg hyler stort sett. Høyt. Kan også finne på å slå i ting som dører og vegger, men har ikke lyst å knekke fingre eller gipsplater så jeg prøver å la vær. Eventuelt skriver jeg et illsint blogginlegg ;)

Lenke til kommentar

Eg kvitter meg med ting. 99% av tilfellene angrer eg bittert etterpå, men men..blir vel en slags renselse greie. Som f.eks. i helgen når 3 store boss-sekker med stuff ble fjernet fra rommet mitt :)

Edit: Knuser alt før det kastes og..no way back :ermm:

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Cm og Cs er spill jeg egentlig aldri skulle rørt

5376439[/snapback]

I hear ya...

Har tapt champions league-finalen noen ganger...

Jeg er vanligvis ikke fyren som schpæder helt, men de gangene har jeg reist meg opp, løpt rundt og bannet høyt for meg selv... Jeg er ikke akkurat noen ADHD-kid, det kan jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Kan også finne på å slå i ting som dører og vegger, men har ikke lyst å knekke fingre eller gipsplater så jeg prøver å la vær.

Vel jeg ville jo ikke knekke fingern da silly... Selvkontroll når jeg taper f.eks den nevnte CL-finalen er noe jeg mangler.

Lenke til kommentar

Hvis jeg plages med noe som er pc relatert, slår jeg helt rolig av pc'en og går bort fra den, får så å hamre løs på murveggen ^^

mine knokler er døde så jeg kjenner ganske lite.

Om det skulle være noe dødelig som evt ga meg noe å bli sint over så funker det samme, borsett fra noen gode strofer med skikkelig "nessisk" før jeg går mot veggen og gir den et skikkelig dask med knoken ^^

Lenke til kommentar

blir som regel ett slag eller 2 i vegg/dør.. har vel ikke ødelagt så mye hittil..

2x mus..

1x tastatur..

3x headsett..

1x kabinett..

2x mobiltelefoner..

+ masse annet av "ubetydelig" karakter :p

hmm, ble visst en del alikevel etter en liten oppsummering :p

kan legges til at knokene mine lider samme lidelse som mange andres her.. ene knoken er hoven på tredje uken nå :p

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Har ikke ødelagt så mye selv. Men jeg husker enda tidene da jeg ble skikkelig forbanna når jeg spilte. Da var det det nermeste som fikk gjennomgå og det var selvsagt tastaturet. Det legendariske tastaturet varte for evig, det hendte jo at knappene føyk til helvete, men det var bare å sette dem på igjen.

Nå spiller jeg ikke så mye lenger og blir ikke så mye forbanna (jada det har stor sammenheng) men det er som regel vegger som får gjennomgå til jeg har så vondt at jeg ikke er forbanna lenger. Fysisk kraft hjelper mye på mitt sinne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...