Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Blir ikke sur, stenger det bare inni meg :)

Men når jeg var mindre var jeg sprø. En gang prøvde jeg og drepe broren min med to brødkniver, kastet lysstaker i messing etter han osv.

Blir jeg sur nå blir jeg veldi sur. Det skjer ikke så ofte akkuratt (2-3ganger totalt)

Lenke til kommentar
Er for det meste rolig, men har skjedd at jeg har kastet og slått ting. Har også kuttet meg på armen flere ganger, f.eks. når jeg fikk 5+ på norsk muntlig i forrige uke, da ble jeg veldig sint.

5291245[/snapback]

Hahaha?

5291250[/snapback]

Hva som er så morsomt?

Lenke til kommentar
Er for det meste rolig, men har skjedd at jeg har kastet og slått ting. Har også kuttet meg på armen flere ganger, f.eks. når jeg fikk 5+ på norsk muntlig i forrige uke, da ble jeg veldig sint.

5291245[/snapback]

Hahaha?

5291250[/snapback]

Hva som er så morsomt?

5291268[/snapback]

han vet ikke, derfor det er spørsmålstegn der.

Lenke til kommentar

5291245[/snapback]

Hahaha?

5291250[/snapback]

Hva som er så morsomt?

5291268[/snapback]

han vet ikke, derfor det er spørsmålstegn der.

5291280[/snapback]

Jeg prøvde ikke å lage ett humoristisk innlegg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Har også kuttet meg på armen flere ganger, f.eks. når jeg fikk 5+ på norsk muntlig i forrige uke, da ble jeg veldig sint.

Jeg skjønte bare ikke sammenhengen mellom at du kuttet deg på armen og at du fikk 5+ i norsk muntlig.

5291294[/snapback]

Jeg hadde forberedt meg lenge og grundig, og hadde et emne som jeg kan/liker mye. Når jeg har den muntlige prøven med læreren går alt greit. Jeg forteller masse og bruker ikke noen notater, går litt utenfor det jeg hadde om og viser at jeg kan dette veldig godt. Han spør meg litt, jeg svarer detaljert på alle spørsmålene. Det som jeg ble sint for er derimot det at andre får samme karakter som meg, når jeg vet at jeg gjorde det mye bedre. F.eks. fikk to jenter karakteren 5. De sa selv at det gikk forferdelig, og sa at han i det minste kunne gi dem en 3'er. De klarte ikke å svare på ting han spurte om osv. Er det ikke stor forskjell på å komme uten notater og snakke fritt, enn å komme å lese opp noe man har skrevet ned?

Jeg vet at jeg gjorde det bra på denne prøven, og jeg hadde fortjent bedre enn de andre. Det verste var jo derimot at en annen gruppe, som tilfeldigvis bestod av noen av klassens peneste, fikk 6. Jævla drittlærer som forskjellsbehandler og gir jenter bedre karakterer. Ikke begynn å si at jeg ikke kan vite hvordan de andre gjorde det på fremføringen osv. for jeg vet at jeg gjorde det bedre, uansett hvor dumt det høres ut.

Lenke til kommentar

Det der med 5+ kan jeg til tider være enig med deg, -Mithrandir-. Hvis jeg ikke hadde fått 6 på den siste engelsk-stilen hadde jeg monga totalt. Vil ikke avbryte en ren sekserrekke som har vart gjennom hele året... :D

I stedet fikk jeg vite at jeg gikk opp til 6 i muntlig og skriftlig engelsk. Det er konge! :dribble:

Mvh. Marius E

Lenke til kommentar

Jeg blir utrolig nok veldig sjeldent sur. Har funnet ut at det hjelper med å " Gi faen, å smil". Utrolig nok så hjelper det. Ellers så når jeg først blir sur, så smeller det hard. Halshugga ( ja, halshugga med kniv) en av bamsene mine, hang hodet opp på veggen som et slakt og lo av den. Følte meg tilfreds der og da. :devil:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
tja, jeg bruker å slå i veggen/gulvet. lillefingeren på høyrehånden har fått kjenne det.

ellers ødelegger jeg noe med avbitertangen som har sin faste plass på skrivebordet.

4881014[/snapback]

god gammel måte å gjøre det på. gjør akkurat det selv

Lenke til kommentar

Bruker å høre på Cannibal Corpse.

Så ødelegger jeg noe.

Men når jeg først er sint så er jeg sint i et par dager, ingen våger å nærme seg meg da :p

Sist gang var for en måneds tid siden når jeg mista damen, visa kortet, busskortet og 100 kr.

Sto i kassa på Clas Ohlson når jeg merket at lommeboken min var borte, det var mange som så forskremt på meg når jeg bannet høyt og sparket i veggen :whistle:

Senere på dagen sa damen at vi bare skulle være "venner", da var begeret fullt. Tok ca 4 dager før jeg smilte igjen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er da bare å skrike ut banneord i ca 30 sekund, og deretter avslutte med et langt vræl. Pleier å funke. Ikke det at jeg har gjort det på en stund da men

4791470[/snapback]

Tja, ble da ikke så lenge til neste gang. :)

Faen i helvete faen kuk i fitta og helvete pikkslyng. FITTE!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *poff*

4861138[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...