Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen :ohmy:

Det gjorde lillebroren min og en gang, det er vondt! :ermm:

:whistle:

Ja nei er lissom ikkje noe å anbefale.Så til dere som har hissige lillebrødre og tilfeldigvis et dartsett i hus, BE AWARE :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt kalt en buddha av folk siden jeg er så rolig og behersket, men de har ikke sett de få gangene jeg virkelig har gått berserk. Har parkert neven halvveis gjennom veggen hjemme her, da ble de to største knokene (pekefinger og dra-til-helvete-fingeren) knust, en bløt masse, som til dags dato, 4 år etter ikke er helt leget. Har også slått hull i to dører her i huset, men da jeg måtte betale for de slutta jeg med det :)

Nå for tiden når jeg virkelig blir bøs så brøler jeg det jeg er kar om.

Endret av Doga
Lenke til kommentar

Det beste er vel å løpe ut av huset, langt utti skogen så fort du klarer, så kangt inn i skogen du orker og skrike ALT du kan!

Så hopper du inn i bilen og kjører ut på et jorde og sladder som søren!

Det første forslaget var forresten seriøst! :yes:

Lenke til kommentar
Finn en eller annen sport og drive med, helst en med eksplosiv styrke og mental trening. Fin og trygg mäte og avreagere pä!

Hvis du mener meg..¨så går eg faktisk på karate, men begynner ikke på an igjen før neste uke. Desuten var det helt impulsivt..ble så utrolig forbanna :roll:

Mente ikke deg nei, var et generellt tips. Et annet tips er ä bytte om til en roligere personlighet:P Men det er kankskje ikke det letteste..

Har avreagert 3 ganger i livet mitt hvor jeg har slätt noe. to skapdörer med hull i og et leketöystog her fät kjenne det. Skammer meg litt over det. Viktig og ha kontroll over sinnet.

Lenke til kommentar

Det er ikke ofte jeg er SINNA. men sist gang jeg var skikkelig forbanna tok jeg første bussen til alpinanlegge og var der ALENE en hel dag. jeg var ikke sint eller sur når jeg kom hjem ;)

EDIT: jeg kjørte ski der altså,var ikke bare der

Endret av expoke
Lenke til kommentar
Det beste er vel å løpe ut av huset, langt utti skogen så fort du klarer, så kangt inn i skogen du orker og skrike ALT du kan!

Så hopper du inn i bilen og kjører ut på et jorde og sladder som søren!

Det første forslaget var forresten seriøst!  :yes:

Mye feter med en crosser, også kjøre etter veien i nordnorge og hoppe osv på ting som passer.(eventuelt en girmoped) kjøre i grøfta. Kjekt hvis man har en oversikt og rute over ting du kan kjøre på.

Hjelper ikke og bare sladde med bil på et jorde for og få ut sinne. Ikke for meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er ikke ofte jeg er SINNA. men sist gang jeg var skikkelig forbanna tok jeg første bussen til alpinanlegge og var der ALENE en hel dag. jeg var ikke sint eller sur når jeg kom hjem ;)

EDIT: jeg kjørte ski der altså,var ikke bare der

AHhahaheh!

Du hadde vert verdens sjukeste mann om du bare hadde vert der :!:

Lenke til kommentar
Jeg trener også karate :)

Tøft ;) shotokan ?

Syns du det hjelper på temperamentet btw?

eg syns, men det hjelper jo kun når eg får trent og det e på slutten av hver dag. Når eg våkner e eg nesten like forbanna. Får sove bedre i det minste då.. :p

Jeg brukte å trene shotokan :D .

men nå så

Teller jeg fra 10 til 1 saaaakte :roll: .

Broren min ble forresten så sinna engang at han brakk ei golfkølle over armen min. :(

Lenke til kommentar
Jeg trener også karate :)

Tøft ;) shotokan ?

Syns du det hjelper på temperamentet btw?

Nei, jeg trener Tani-ha Shito-ryu.

Det har hjulpet meg på mange plan; fysisk form, et roligere sinn, litt lederevner og en endret innstilling angående vold for å nevne de viktigste.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg pleier å ta tastaturet, funker fortsatt like fint. Ellers har jeg en gummi dings som er litt hard som jeg pleier å fyre i veggen. Du aner ikke hvor sint jeg blir når spesielt internet ikke funker.

Internetten funket på alle PC'ene i huset, untatt selfølgelig min. Fant jo ut etter 1-2 dager at det var kabelen som var fucket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...