Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg knuste nettopp hustelefonen når jeg snakket i den. Knuste en Nokia 3330 når jeg snakket i den også for noen år siden. Glad jeg ikke snakket i mobilen nå... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lider av samme syndrom som LarsP. Lider nok av det samme. Sist gang jeg brølte og banna var foran ei veninne. Hun ble livredd. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Plukker ut et tilfeldig offer på msn-lista og fyrer løs Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kaster ting i veggen...... Funker det. KJipe er å rydde det opp etterpå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Lider av samme syndrom som LarsP. Lider nok av det samme. Sist gang jeg brølte og banna var foran ei veninne. Hun ble livredd. Har funnet ut at eels.mpeg fungerer bra som "medisin". Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Løping e tingen, black metal på fult og så løper du så langt du orker. Rive ting i stykker e ikke så verst heller , glefse til alle uskyldige forbipasserende og kanskje brøle rett opp i trynet på de også løper for det meste eg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Løping e tingen, black metal på fult og så løper du så langt du orker. Rive ting i stykker e ikke så verst heller , glefse til alle uskyldige forbipasserende og kanskje brøle rett opp i trynet på de også løper for det meste eg... Off hadde ledd meg ihjel hadde eg sett deg :!: Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Off hadde ledd meg ihjel hadde eg sett deg :!: Takk takk Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvis jeg krangler med en av brødrene mine så kaster jeg ting etter dem. ellers går det ut over de fleste dører i huset. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Lider av samme syndrom som LarsP. Lider nok av det samme. Sist gang jeg brølte og banna var foran ei veninne. Hun ble livredd. Har funnet ut at eels.mpeg fungerer bra som "medisin". :!: Å svette Satan, den videoen er SWEET. Herre min hatt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tell til ti, svelg sinnet ditt, bli glad. Have fun Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg bare får et "innstinkt" om å ødelegge noe.. et eller annet blr ødelagt ikke alltid da Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Å banne litt funker, å slå i vegger eller gulv går og greit. Blir sjelden skikkelig sint i grunn. Hva faen er den eels-saken foresten? Pervers bruk av åler? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva faen er den eels-saken foresten? Pervers bruk av åler? Masse åler opp i rompa til ei jente for så å drite dem ut igjen. Jeg elsker Japan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvis jeg krangler med en av brødrene mine så kaster jeg ting etter dem. ellers går det ut over de fleste dører i huset. Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen Det vare galskap det! :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvis jeg krangler med en av brødrene mine så kaster jeg ting etter dem. ellers går det ut over de fleste dører i huset. Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen Det vare galskap det! :!: sykt.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 sykt.. Tell me about it Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Musikk er jo en bra ting når du er sint. Jeg synes "Emperor - Thorns On My Grave" er bra musikk for sinne. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eg gjorde en kraftig bommert her om dagen; var ute på fylla å ødela høgra hånda ganske fint, lillefingeren som fikk storsmellen.Men anyways, så etter en lang stund Hidden & Dangerous 2 Sabre Squadron og masse feiling i ett mission gjekk den skadda hånda hardt i bordet, og for en smerte det var Aldri mere Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen Det gjorde lillebroren min og en gang, det er vondt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå