Gå til innhold

Å slippe ut sinne


Aes456

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg knuste nettopp hustelefonen når jeg snakket i den. Knuste en Nokia 3330 når jeg snakket i den også for noen år siden. Glad jeg ikke snakket i mobilen nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis jeg krangler med en av brødrene mine så kaster jeg ting etter dem. :blush:

 

ellers går det ut over de fleste dører i huset.

 

:)

Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen :ohmy:

 

Det vare galskap det! :!:

Lenke til kommentar
hvis jeg krangler med en av brødrene mine så  kaster jeg ting etter dem. :blush:

 

ellers går det ut over de fleste dører i huset.

 

:)

Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen :ohmy:

 

Det vare galskap det! :!:

sykt.. :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg gjorde en kraftig bommert her om dagen; var ute på fylla å ødela høgra hånda ganske fint, lillefingeren som fikk storsmellen.Men anyways, så etter en lang stund Hidden & Dangerous 2 Sabre Squadron og masse feiling i ett mission gjekk den skadda hånda hardt i bordet, og for en smerte det var :no:

 

Aldri mere :yes:

Lenke til kommentar

Lillebroren min kasta en Dart pil i ryggen min en gang, det heile var sån film greier. Husker ikkje heilt ka vi krangla om, men i såfall når han var på vei mot pila gjekk alt i slow motion, og snudde meg" Neeeeeeei" sprang mot døra, idèt ag tok første steget inn mot sikkerheten kjente eg en ekstrem smerte i ryggen og ag låg langflat på golvet med pila i ryggen :ohmy:

Det gjorde lillebroren min og en gang, det er vondt! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...