P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Henter øksa og går løs på et tre i hagen. Fungerer det. Det er en fantstisk syssel samme hvilket humør en er i det Når jeg er sint så spenner jeg bare alle musklene i overkroppen i 1-1,5 sekunder så er det borte Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg bare tar en halvtime med boksesekken Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 4. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg tror jeg ødela noe i sinne for første gang for litt siden. Drev og fikset på pcen til en fyr, og hadde ingen annen mus enn en kulemus tilgjengelig. Den var jo selvfølgelig den vrangeste musen på jordens overflate. Resultat, jeg dro ut ledningen, åpnet vinduet og kastet det jeg maktet fra andre etasje og ned på steinheller. Så plugget jeg i min egen mus og fortsatte arbeidet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg tror jeg ødela noe i sinne for første gang for litt siden. Drev og fikset på pcen til en fyr, og hadde ingen annen mus enn en kulemus tilgjengelig. Den var jo selvfølgelig den vrangeste musen på jordens overflate. Resultat, jeg dro ut ledningen, åpnet vinduet og kastet det jeg maktet fra andre etasje og ned på steinheller. Så plugget jeg i min egen mus og fortsatte arbeidet. Det var slemt gjort. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg følte meg bra etterpå i hvert fall. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fokuser på hva som gjør deg sint, sett ord på det, uttrykk hvilket behov som ikke ble møtt og be om å få dekket dette behovet.Sinne er en kraft som forteller oss at noe ikke er som vi vil ha det,lær å bruke denne kraften positivt og ikke vær redd for å si hva du mener! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fokuser på hva som gjør deg sint, sett ord på det, uttrykk hvilket behovsom ikke ble møtt og be om å få dekket dette behovet.Sinne er en kraft som forteller oss at noe ikke er som vi vil ha det,lær å bruke denne kraften positivt og ikke vær redd for å si hva du mener! "Is it possible to learn this power?! "Not..from a je...nei det der må eg jammen lærer meg " Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 når jeg blir sint så er jeg flink til og beherske meg...jeg slår aldri i ting som er verdifult da jeg vet jeg kommer til og angre etterpå... Og i og med at jeg leier en leilighet så er det gqanske dumt å gå løs på veggene da det kan bli ganske dyrt... Bruker og slå i noe som jeg vet ikke går ødelagt..problemet da er jo at det fort kan bli jeg som går ødelagt... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Stakkars hissigpropper. Jeg føler at jeg selv er heldig, blir aldri veldig sint, men å skade andre er alltid gøy det. Når noe går galt er aldri sinne noe som gjør ting bedre. Hevn er kjempegøy. Pass deg... en gang får du for mye sinne inni deg og da går det ikke bra Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fokuser på hva som gjør deg sint, sett ord på det, uttrykk hvilket behovsom ikke ble møtt og be om å få dekket dette behovet.Sinne er en kraft som forteller oss at noe ikke er som vi vil ha det,lær å bruke denne kraften positivt og ikke vær redd for å si hva du mener! jeg kjører "anger managment" som jeg personlig prøver å utvikle til "the perfection". Jeg setter ord på det, analyserer, og noe av det vanligste er at jeg slenger det i en blogg. Det dummeste er at kanskje det er blogg på ett "plukkested", men det shiter jeg. Det er deilig å finne noe positivt i sinne. Jeg bruker sinnet og ønsketenkninger (ja, veldig føkka og "slemme") til noe fornuftig. F.eks: skriver hjemmelekser såpass bra at lærern ikke har noe annet valg enn å gi meg toppkarakter. Jeg sykler også. Sykling......fart....krefter....vindslag på siden eller imot meg...å bli ett med sykkeln.. Den gooooode feelingen. Eller så synger jeg. Jeg sang før, men droppa det. Jeg har tatt opp synging ala System Of the Down / Evanescence / Tenacious D. Den typen. Å bruke stemmen til å uttrykke og slippe ut det en føler uansett hva det er er utrolig deilig følelse. Men det første jeg tenker når jeg føler jeg mister kontrollen og har lyst å skade noen / skade noe er: 1) Grip kontroll 2) Tøm hjernen 3) Finn problemet. (kjernen) 4) Finn løsningen. 5) Løs problemet. 6) Slapp av og gjør noe som får deg til å føle bra. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Slå til det nermeste alt du makter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Slå til det nermeste alt du makter BTW: IKKE GIPSVEGGER! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er da bare å skrike ut banneord i ca 30 sekund, og deretter avslutte med et langt vræl. Pleier å funke. Ikke det at jeg har gjort det på en stund da men Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er da bare å skrike ut banneord i ca 30 sekund, og deretter avslutte med et langt vræl. Pleier å funke. Ikke det at jeg har gjort det på en stund da men Så sier naboene. "nu har hain kevin data problæma igjen" Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ja, det å brøle funker ganske fint, men jeg liker da en tvist av å slå noe og rope samtidig som Faen etc Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Liker den derre remsa med stygge ord eg, men sånnt språk skal eg ikkje ytre her; men den går ca sånn som dette; stol,bord,vegg,krakk,bil,skjegg,lus,pakke,kebab,kam,nakke,skud osv. Bare bytt ut de orda me de fæleste og utrolig ordene dere kommer på Man behvøver ikkje skrike, bare si det heilt til du ikkje har mere pust igjen Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har en stygg vane å si "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FAEN" når jeg blir drept i RTCW. Det som er enda være at sønnen min har rommet rett siden av datarommet. Å da han en dag mista lekebilen på gulvet sa ha "ÅÅÅÅÅÅÅÅ FAEN" tente dama. Så jeg kjøpte meg en ball jeg klemer hardt på funker faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har en stygg vane å si "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FAEN" når jeg blir drept i RTCW.Det som er enda være at sønnen min har rommet rett siden av datarommet. Å da han en dag mista lekebilen på gulvet sa ha "ÅÅÅÅÅÅÅÅ FAEN" tente dama. Så jeg kjøpte meg en ball jeg klemer hardt på funker faktisk. Da tenker jeg du fikk en skyllebøtte det sto respekt av.... Har ufrivillig greid å lære bort et par gloser jeg også. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Syns jeg klarte meg bra med å holde sinne inne på skolen i dag. Men når jeg kom hjem kom jeg til å tenke på de tullingene som gidde oss ny ukeplan og da klikka jeg. Vi hadde det så bra ifra før, men noen måtte jo så klart ødelegge det, med en helt teit omflytting på timene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå