Aes456 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva gjør du for å slippe ut sinne når du er skikkelig sur? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Henter øksa og går løs på et tre i hagen. Fungerer det. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hmm, vel å banke i bordet med nevene er jo en klassiker. Men man må jo ha et bord i nærheten da.. hvis ikke tar jeg kanskje i bruk låret. Kan bli litt ondt et par ganger Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tja... Når noen scorer mot Liverpool slår jeg neven gjennom sofaen. Ellers går det vel i bord og andre løse gjenstander. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da?? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da?? jeg har noen ganger klikka på tastaturet så tastene spruta vekk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da?? Nope, har bare et, og det passer jeg godt på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Når jeg blir sint knuser jeg det nærmeste, eller så dundrer jeg i veggen X'n min var livredd når jeg startet slik, brukte å trekke alt knuselig vekk fra meg *savne* Må vel sette opp en liten deathcount: 1x dør 2x tastatur 2x mus 1x cd-spiller 1x lampe ++++ Dette skjer spesielt når det er fotballkamp... Jeg et problem? nei da. Bare glad jeg blir helt rolig i fylla... Endret 14. desember 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sluttet egentlig å bli sint på barneskolen. Men det han hendt at jeg har dengt veggen litt etter å ha tapt i CS. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når jeg spiller cs pleier jeg å ha et ekstra tastatur ved siden av meg... men jeg må ha et nytt tastatur hver gang da Mamma klarer alltid å tråkke på en eller annen tast når hun er på rommet mitt... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 trener for harde livet! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 blir ikke sur slå han (ikke hu) som har gjort meg sur i magen eller noe. ytterst skjelden, men funker svært bra Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da?? jeg har noen ganger klikka på tastaturet så tastene spruta vekk Hehe, det har jeg og. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Slår så hardt i tastaturet at Alt Gr flyr halvveis til månen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Setter på en rolig MP3, eller setter et bilde av en person jeg ikke liker (som f.eks Valgerd fra Kr.f) på boksesekken og slår på bildet. Eksremt effektiv måte å avreagere på! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Drasser dere virkelig med dere tastetur overalt, så dere kan slå til det når dere blir forbanna over noe? Eller blir dere bare forbanna når dere sitter ved pc`n ? Selv blir jeg lite forbanna, de gangene jeg gjør det pleier jeg ikke gjøre noe spesielt, det roer seg. Det har hendt jeg har smelt til tasteturet under spilling, for å få ut litt frutrasjon. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når diverse jenter monger seg så blir jeg nokså forbannet. Trener vekter på 3t. Er gooood avslappning det. En gang ble jeg forbannet over at jeg sølte vann i tastaturet at jeg knuste døren. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Et rungende "FAAAAAAAAEEEEEEEEEEN!!!!" hjelper mot det meste. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Rope. Funker fett det. Naboene lurer vel på hva faen som skjer, men det driter jeg i. Men har som regel lite sinne å slippe ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå