Gå til innhold

Databutikken-Utrolig bra Service

Anbefalte innlegg

Føler meg litt som en grine biter så har funnet ut at jeg må lage en skryte tråd, og ingenting passer bedre en å lage en skryte tråd om Datbutikken.com for meg nå.

For en stund siden kjøpte jeg Koss hodetelefoner pga rykte noe som viste seg å være feil for min del, sprø dårlig plastikk med bra lyd, den gikk i stykker etter ca en mnd forsiktig bruk.

Bestemte meg lenge etter for å sendet i retur-fikk svar direkte + retur nr-på postkontoret haddet jeg glemt adressen(flyttet en avdeling til Norge nå, da måtte jeg sende til adressen på fakturaen), å sendte den rekomandert til sverige-noe som er helt feil da det står svart på hvitt at webshoppen ikke henter rekomanderte pakker (det var postdamen som overtalte meg), da regnet jeg faktisk med at de ble sent til meg i retur etter ca en mnd, men neida etter utrolig raske svar på mail-hentet de pakken selv i sverige sendte den til avdelingen i norge og på toppen av hele kaka får jeg et par sennheizer i steden :w00t: , utrlolig bra!

God jul til Databutikken og hw forumet!!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over det, men det er ikke der kundeservicen ligger!!. Her er det snakk om mye ekstra arbeid som de ikke behødet å gjøre + en respons tid på mail jeg ikke har sett maken til + at jeg aldrig maset med noen ting, alt gikk helt av seg selv.

Har kjøpt utrolig mye på echmm og også en del må echmmm som faktisk ligger litt etter denne behandlingen her, seriøst.

Denne livs garantien er jo like latterlig som klokkene selv(hvor lenge "lever" et par klokker, eller er det jeg som lever, osv), koss for en klar :thumbdown: , bra lyd men helt utrolig elendig kvalitet, sprø plastikk som roper på å gå i stykker (porta-sporta pro)

Lenke til kommentar

Årets kjøp

Neppe noen som har fått det billigere

Fikk til en pc jeg bygde nylig for 2100, 1980 kr + frakt ukens tilbud Komplett . 6800le gainward

Databutikken skall jeg bruke mer nå, respekt av det å slippe å mase over mail for å få ordnet noe- prisene på feks høre telefoner er jo geniale også

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Må bare slenge meg på.

Greide en gang å bestille 2 maskiner (skulle bare ha 1) og glemte at jeg hadde bestilt den andre. Fikk altså maskin nr. 2 i posten mens jeg var godt i gang med å motere den første. Hadde totalt glemt det! Så jeg skrev mail/ringte til databutikken og påstod at jeg ikke hadde bestilt den maskinen - for det trodde jeg virkelig ikke (hadde ikke noe minne på det). De sa bestillingen kom fra min ip (det stemte jo), men de sa også at det var greit. Jeg skulle slippe å betale noenting som helst! Snakket med en hyggelig fyr som sa at jeg bare ikke skulle løse ut pakken (vi avtalte at det var greit). Først senere kom jeg på at jeg jo hadde bestilt maskin nr. 2. Min feil alt sammen, men databutikken tok det på sin kappe. Det er service, det!

Nå har jeg bare dårlig samvittighet fordi jeg ikke handler så mye der mer... :blush:

Lenke til kommentar
koss for en klar :thumbdown: , bra lyd men helt utrolig elendig kvalitet, sprø plastikk som roper på å gå i stykker (porta-sporta pro)

Porta pro har da en rimelig bra kvalitet da på plast/metall (så lenge de blir brukt oppå hodet, og ikke ligger å slenger i en sekk med masse bøker...)

Lenke til kommentar
Jeg tror du kanskje tenker på ITbutikken. De har i allefall gratis frakt på varer over 1500,- (har nettopp kjøpt en del stash der)

Nei, jeg tenkter bestemt på Databutikken. De hadde gratis frakt over 1500,- når de feiret 3-års-jubileum eller noe. Men det gjør de tydeligvis ikke lenger, da de har fjernet den beskjeden på hovedsiden. Spurte bare for å være sikker.

Jeg bestilte selv varer for ove 1500,- der en gang, og slapp da frakten.

Veldig synd de ikke har det tilbudet lenger, da de er billigst på Shuttle SN95G5 og Winchester... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...