Gå til innhold

kommer en en dame som sier noe i oppstarten!


Anbefalte innlegg

Var noe cpu fan failed eller noe sånt ja! jeg slo av ho kjerringa i bios. men bios kunne ikke se hvor fort vifta gikk rundt da! :(

Hvis du selv har sjekket at vifta faktisk går, høres det ut som du har koblet den til en annen viftekontakt enn CPU-FAN på hovedkortet. Da vil farten på CPU-vifta komme opp som 0rpm i BIOS, og du får feilbeskjed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også et Asus-kort, og har plugget Zalman vifta mi i en annen viftekontakt enn den ment for CPU - fordi zalman vifta har 3 hull, mens viftekontakta for CPU på hovedkortet har 4! w0t? - men har ikke hørt noe til Asus dama :cry: ;P

Det er vel sikkert mere for luksuskortene at man får en dame innebygd i hovedkortet. Jeg har selv et el kjipo socket a Asus kort, og der har det ikke vært en eneste dame og sagt noe som helst. Ikke savner jeg det heller, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er jo godt tenkt av Asus da...

Sikkert det nærmeste ung og gamle nerder vil komme ei dame.. sålenge de sitter der foran PC'ne sine og "tukler" med "hardwaren" sin..

Har nettopp (av nostalgiske årsaker) gått til anskaffelse av ett Asus A7N8X-E Deluxe.. Så da blir det vel "dame på meg" og.. :)

Lenke til kommentar
Det er jo godt tenkt av Asus da...

Sikkert det nærmeste ung og gamle nerder vil komme ei dame.. sålenge de sitter der foran PC'ne sine og "tukler" med "hardwaren" sin..

Har nettopp (av nostalgiske årsaker) gått til anskaffelse av ett Asus A7N8X-E Deluxe.. Så da blir det vel "dame på meg" og.. :)

Ja og det var sikkert rimeligere enn om du skulle ha sjekket damer (ved å spandere masse skit på henne), kjøpe dame (på plasser for dete), eller ha en dame (det koster aller mest :))

 

Finfin og brillefin unnskyldning da, om en nerd ikke ønsker å være sosial: Nei jeg kan ikke, dama lar meg ikke få lov :)

 

Ok. Det var seriøst offtopic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...