Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Snus er godt, og jeg er for så vidt LEI av alle instanser som skal overstyre oss som individer.. En viss grad av styring er nødvendig i et samfunn dersom du ikke vil ha anarki Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Snus er godt, og jeg er for så vidt LEI av alle instanser som skal overstyre oss som individer.. En viss grad av styring er nødvendig i et samfunn dersom du ikke vil ha anarki Jepp, men enkelte ting er å gå for langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hehe, flere som husket dette, ja. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser er det noen som tvinger deg til å snuse elller? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 En viss grad av styring er nødvendig i et samfunn dersom du ikke vil ha anarki Jepp, men enkelte ting er å gå for langt. De har ikke snus i EU i dag så da har jeg ingen problemer med å forstå at de heller ikke vil ha det. Kan ta en paralell, dersom sigaretter eller tobakk hadde vært forbudt i Norge i alle tider, ville du da ha tillatt det i dag? I fare for å gjenta meg selv, mennesket vet ikke alltid sitt eget beste, og er ikke alltid i stand til å se sin handling i en større sammenheng. Derfor er det nødvendig med en forvaltning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå