Duen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Besøk siden http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258655 og les artikellen og si hva dere mener om dette. Personer som neg selv er sterkt knyttet til Snus og vil ikke akseptere en strengere snus politikk fra EU som vil gi konsekvenser for produksjonen i EU landet svergie . Hva syns dere om dett ???? Endret 14. desember 2004 av Duen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Syns det er helt ok, bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) 1. Jeg er for røykeloven av hensyn til omgivelsene, men jeg synes dette er å gå for langt. 2. Jeg lurer på hva du mener med å 'ikke akseptere'? Har du planer om sivil ulydighet hvis tilsvarende skjer i Norge? 3. Jeg anbefaler å endre emnet. Bare store bokstaver er en sikker måte å få tråden sperret på. Dessuten ser det for dumt ut. 4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. Endret 14. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser vist du blir kvalm av snus trenger ikke det å gå utover andre , det er vel ingen som tvinger deg til å snuse ( håper jeg ) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sier min egen mening, py for de som snuser. Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 1. Jeg er for røykeloven av hensyn til omgivelsene, men jeg synes dette er å gå for langt.2. Jeg lurer på hva du mener med å 'ikke akseptere'? Har du planer om sivil ulydighet hvis tilsvarende skjer i Norge? 3. Jeg anbefaler å endre emnet. Bare store bokstaver er en sikker måte å få tråden sperret på. Dessuten ser det for dumt ut. 4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. vet ikke jeg men jeg blir pissed Lenke til kommentar
Danko Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Dagens dom har ingen konsekvenser for snusere i hverken Sverige eller Norge.. Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Dagens dom har ingen konsekvenser for snusere i hverken Sverige eller Norge.. det er bra og det er jeg klar over men det er en farlig utvikling for snusere Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser Syns det er helt ok, bryr meg fint lite. 4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. Ikke reelt egoistisk dog: If people will not speak up for other's people's rights, there will come a day when they will lose their own. For øvrig viser nok engang EU at den er en sosialistisk organisasjon som Norge bør holde seg langt unna. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Denne dommen vil jo ikke få konsekvenser for oss snusere dersom Norge blir med i EU, ettersom (slik jeg forstår den) den er til for å forhindre lamsering av nye tobakksprodukter på europeiske markeder. Vi snusere burde være mer bekymret for hva Høybråthen kan finne på... Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Vi snusere burde være mer bekymret for hva Høybråthen kan finne på... enig den fyren er ikke helt god , ikke helt lett å ikke hate han dersom man benytter seg av alkohol eller tobakk Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser samme her. Men på ideiologisk basis mener jeg det er feil! Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Skruf baby har aldri smakt skruff løs holder meg til general Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 At nye avhengighetsprodukter blir lansert finnes det ikke noe positivt i. De landene som allerede har et forbruk av produktene, får dispansasjon. Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke? Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg. Lenke til kommentar
Duen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke? Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg. tro meg hadde ikke stemt høybråten om jeg ikkje fikk en god klatt med penger , du har ett poeng med at han er helseminister og bla bla men du må se sammenliknet med andre land og det er FÅ land som har like streng røyke lov som oss, og FÅ land med så høy alkohol avgift Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke? Hva med livskvaliteten da? Gjelder ikke mental helse like mye som fysisk? Lenke til kommentar
mberger Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke? Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg. Det er da vitterlig også en del av demokratiet å få lov til å være uenig med en politiker, selv om han er helseminister. Jeg har forøvrig aldri stemt på noen av regjeringspartiene, og kommer heller ikke til å gjøre det i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. Må ikke bli sur på de som er så glad i dere at de vil at dere skal slutte med snus. Jeg hadde ikke klaget om snus, røyk, cola light og stratos ble bannlyst for evig og alltid, jeg nyter ikke disse produktene, og de som gjør det blir ikke akkurat sunnere eller i bedre form av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå