værdama Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hei, er x-box live gratis? og kan jeg spille det på net vis jeg har chippa x-box en min uten og bli bannet? har lyst til å ønske meg halo 2 med 2 mnd gratis x-box live ! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du har en sånn 2 mnd. gratis bong, så kan du være på LIVE gratis i 2 mnd., men etter det må du betale. Du kan ha Cippet Xbox å spille LIVE men da må du ha Switch? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? Endret 14. desember 2004 av værdama Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kan man spille xbox live med chippet/modifisert xbox bare man går via en switch/ruter? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kan man spille xbox live med chippet/modifisert xbox bare man går via en switch/ruter? I belive so. Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er nok ikke helt sikker på det.. det er mange som har fått bannet kontoene sine hvis man har byttet ut hardisken, men har man standard hden tror jeg ikke man blir utestengt.. men som sakt, mange har fått bannet abbonemangene sine Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kan man spille xbox live med chippet/modifisert xbox bare man går via en switch/ruter? I belive so. Nei, switch i denne sammenhengen betyr en kort og godt en liten bryter på xboxen som kan slå av moden, slik at xboxen kjører orginal bios. Enkelte kan skifte mellom mod og original, mens andre har en xbox som er moddet hele tiden. Dersom man ved en bryter kan velge om man vil starte i microsoft sitt originale dash eller evox, avalauch eller hva det måtte være, så har man slik switch. Tilbake til trådstarter. Tidligere var det slik at man kunne spille på Live med moddet xbox bare man slo av modden (derav swith). Etter at Live tjenesten ble oppdatert til versjon 2.0 (skjedde vel i sommer en gang), er det ikke like enkelt. Tommelfingerregelen er vel at dersom modden er gjort før man koblet til Live første gang, skal det gå bra. (I alle fall inntil videre.) Dersom man har spilt på Live med original xbox i sommer/høst og deretter byttet harddisk, vil man bli bannet fra live om man kobler seg opp. Man må likevel huske å aldri koble til Live med modchip på. Da blir xboxen bannet uansett. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 699,- hos elkjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kan man spille xbox live med chippet/modifisert xbox bare man går via en switch/ruter? Nei, du kan spille uten router, men du må disable chippen. De har nå funnet løsningen på den nye banningen MS driver med, de sjekker serienummeret på HD`en som står i når du registerer deg. Dersom du har registrert deg på Xbox-live med org. hd må du bruke denne, ellers blir du bannet. 1. Disable chip 2. Registrer deg med moddet harddisk i Xbox Play and be happy Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 699,- hos elkjøp Men da blir det bare 3 måneder Live som følger med. I live starter kit følger det med et helt år Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,-Halo 2 koster 389,- Da får du headset med mikrofon 'på kjøpet' og (er med i live-pakka og er et must hvis du skal spille online - og da særlig i et spill som Halo der samarbeid kan være viktig). Å spille Xbox online uten mulighet til å snakke med de andre er som å... kun kjøre i første gir med en rask bil - eller noe (sorry - det var tidenes dårligste lignelse) Endret 15. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 699,- hos elkjøp Men da blir det bare 3 måneder Live som følger med. I live starter kit følger det med et helt år Bare tre måneder Trodde det var gratis de tre første månedene Lenke til kommentar
NK Slayer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, x-box live koster 500 kroner i året, men hvis du kjøper X-box live startpakke får du med headsett, 1 års gratis bruk og 2 live demoer, denne pakken koster 500 kroner også. Man kan ikke spille x-box live med chippet x-box, da må du ha en chip som det er mulig å ta av når du skal på live. Kos NK SLayer Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 699,- hos elkjøp Jeg ville ikke kjøpt denne typen, jeg er en Halo 2 elsker så jeg vil gjerne ha med coveret til Halo 2, det får du ikke i den pakka. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har switch;) betyr det at jeg kan spille å? fett!!*telle penger* svidde 1000 lapp har ikke nok penger får vel ønske meg til jul! men hvor mye kommer det til og koste da? var jeg deg ville jeg kjøpt meg Xbox live kit pakka, den koster 500,- Halo 2 koster 389,- tilsammen: 889 699,- hos elkjøp Men da blir det bare 3 måneder Live som følger med. I live starter kit følger det med et helt år Bare tre måneder Trodde det var gratis de tre første månedene Det stemmer at det følger med 3 måneders gratis ja, så må du betale med kredittkort eller hva enn det er senere. Men det blir mye dyrere. Du sparer 190 kr med en gang du kjøper men senere blir det mye dyrere. For et helt år så vil det bli 341 kr dyrere å kjøpe den pakka med Halo 2, enn hvis du kjøper separat med et helt år gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå