Bøgge Bakken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 tenkte og bestille 2 stk. av denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=120GB Lurer på om noen har gjort det samme.Tenkte og borre 2 runde hull og pynte dem med 2 biohazed griller. Lurer på hvor svært hullet må være (diameter) Biohazrden skal dekke slik at hullet ikke blir for lite og ikke blir får stort. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kan du ikke bare måle når du får dem ? Lenke til kommentar
copyright Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 hey, har det samma jeg, bare at jeg har bare 1 i toppen av pcèn, det jeg gjorde var at jeg tok den viftegrillen som medfølger vifta, og streka opp rundt, og de hulla, kutta ut, borra hulla og mokke vifta på plass, ser drit smooth ut... Jeg har bare en 120mm vifte da, bråker mindre, flytter mer uft..... Lykke til med borringa.... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 23:21, Espen_^ skrev:Kan du ikke bare måle når du får dem ? Jeg har den ikke enda. tenkte og få gjort det før jeg fikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå