Supermikke Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vurderer å gå til innkjøp av tundra 1551R fra psdata.no og har hørt noe om batteriet burde byttes ut for lengre batteritid... Hvilket batteri følger med når man kjøper den? (står bare levetid på 2.5 timer) og hvilket annet batteri er det da snakk om? pris? økt levetid? Blir den tyngre da? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det som følger med er sikkert 4 cellers. Nytt 8 cellers (altså dobbelt så god kapasitet) koster 850kr på psdata. Søk etter "1551" så dukker batteriet opp. Et slikt batteri blir litt tyngere, men det er verdt å ha det i bakhånd Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Vet du eller noen andre noe om vektforskjellen på en 4 og 8? og er 8 faktisk dobbelt så bra som en 4? er det noen som forresten vet med sikkerhet hvilket batteri som følger med? edit jeg er en idiot som ikke klarte å lese hva han skrev =P Endret 14. desember 2004 av Supermikke Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er ikke oppgitt noe sted hvilken vekt batteriet har, men jeg kan tenke meg at det veier NESTEN dobbelt så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå