ferik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har ein hd på hd healt som nearest T.E.C. er 21.03.05 Er det noko å stole på? (disken er 20 gb frå 01) Den andre disken er ein wd 120 gb nearest T.E.C. n/a ?? Hva skal du egentlig med en 20Gb disk??? Men hvis den er 3 år gammel, ville ialelfall ikke jeg ha stolt så veldig på at den vil leve så mye lengre Lenke til kommentar
Lord_Paradox Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 T.E.C vil bli mer til å stole på etter at du har kjørt programmet en god stund. Hvis du kun har kjørt det et par dager kan du nok ignorere datoen. Det beste med programmet er at man kan jo se på verdiene selv og tenke litt selv. n/a betyr at den ikke kan si noe om datoen. Antagelig fordi harddisken er helt stabil. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 temp 53THC: 15.04.05 !!!! Den er jo ny jo!!!! Samme dato her.. Seagate barracuda 160 gb ide.. Men wd-raptoren min er 124 grader ifølge programmet.. ikke helt riktig. Everest viser 27 grader... Den er ikke varm når jeg tar på den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Følgende program er gratis, og overvåker diskene dine + loggfører data: http://www.rsdsoft.com/zip/hdd_thermometer_setup.exe -sobient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå