Joachim_F Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Warner Bros. Interactive har fortalt at The Matrix Online er blitt ytterligere forsinket, og vil lanseres til våren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ikke at dette kom som et stort sjokk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tror ikke det gjør noe, etter hva jeg har sett av bildene.. grøss:) Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tror ikke det gjør noe, etter hva jeg har sett av bildene.. grøss:) grafikkjunkie? Uansett, de bildene jeg har sett ser jo bra ut. The Matrix Online kan jo bli bra, bare synd (for dem) at WoW kommer først.. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg synes Matrix: Online ser så trist ut jeg, byen er så grå osv.. Noen som har prøvd betaen her? Hvordan er slossinga, questene\oppdragene osv? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har prøvd beta og har vel fortsatt konto der. Men det var ikke noe imponerende. WoW er i en helt annen liga, og det er en stor synd å i hele tatt begynne å sammenlige de to Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Grafikkmessig så tror jeg ikke dere burde rykke på nesen siden det knuser til og med EverQuest 2. Motoren rendrer en hel megacity hvor du kan gå ut og inn bygninger og missions uten noe som helst loading. Dere må ha en fryktelig rå PC for å oppleve Matrix Online på det beste og som betatester kan jeg ikke uttale meg om spillopplevelsen siden det er kun amerikanske servere og det er laggy noe det er for alle betatestere her til lands kan jeg tenke meg. WoW er det dårligste jeg har prøvd av alle MMORPGS. Hva er så bra med det ? Omgivelsene er vakre og bra skapt men det er fortsatt ett standard MMORPG hvor du går ut og grinder deg ihjel og folk er jo allerede MAX Level i spillet. Og når grafikken er såpass så lite detaljert så blir ikke akkurat PvP noe morsomt heller. Har lastet ned filmer og combaten ser grusom ut . De skulle gjort som City of Heroes og heller vente med PvP til de får det til ordentlig og bra. Er så lei av sånn standard MMO stå helt i ro og slashe i regnbuens farger gameplay, helt grusomt og du blir såååå lei av det. MxO har i det minste ordentlig combat som connecter . Alt du kan gjøre i MxO er uendelig og det er ikke noe vits engang å prøve å sammenligne det med ett standard MMO som WoW. Det er i en helt annen liga og er vel eneste city of heroes som kan stå likt med det med sitt twitch combat system. Det vant forresten beste MMORPG 2004 nå nettopp. Endret 15. desember 2004 av Tahiro Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er jo selvfølgelig bare din mening, som jeg ikke skal si noe om, men det blir litt hjernedødt å sammenligne WoW og Matrix Online. Ihvertfall med tanke på at ingen av disse spillene har kommet ut her til lands. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 WoW er det dårligste jeg har prøvd av alle MMORPGS Har ikke prøve mange du da forstår jeg. Iallefall hvilke og ble du noen gang "stor" på noen av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg