Garegaupa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Eg lurar på om det er nokon som har nokon gode råd til meg. I det siste har eg blitt meir og meir plaga av det som eg reknar med er den vidgjætne "musesjuken". Eg brukar PC temmeleg mykje, så dette tek til å verte eit problem i kvardagen. Eg har prøva alt eg kan kome på. Eg har prøva å byte mellom venstre og høgre hand, utan at det synest å hjelpe noko nemneverdig. Eg prøva meg med trackball, på ny utan resultat. Då eg gjekk til det steg å kjøpe ei slik "joystick-mus" frå Anir som visst nok skal vere så bra, tenkte eg at alt var i boks. Men den gong ei, heller ikkje det hjelpte... Difor lurar eg på kva eg skal gjere no. Det einaste eg kan tenkje meg av innverkande faktorar i augneblinken er at databordet eg sit ved ikkje akkurat er ergonomisk tilrettelagt. Eg prøvar å setje meg så godt til rette som eg kan, men det hjelper lite. Kor mykje har sitje/arbeidsstillinga å seie i denne samanheng? Har prøvd litt andre variantar og, framføre andre PC'ar og databord, men har framleis problem. Er det nokon som har andre styringsreiskap å føreslå som kan gjere ting betre? Eg prøvar å bruke tastatur og hurtigtastar så mykje som eg kan, men i mange høve er ein nøydd til å bruke mus (mellom anna i dataspel, som eg sit ein del med). Og sist, men ikkje minst: Kva er konsekvensen viss eg berre ignorerar plagene og held fram med å bruke PC'en som eg gjer i dag? Risikerer eg permanente skadar? Eg veit at dette ikkje er noko medisinsk forum, men det kunne ha vore interessant å høyre frå andre som har liknande erfaringar som det eg har fortalt om her. På førehand takk for svar! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har samme problemet som deg, joystik musen du prater om hjalp meg veldig mye, men er elendig i spill og grafisk bruk. Derfor må jeg bruke vanlig mus også. Siden denne spesielle musen ikke har hjulpet deg noe særlig går jeg ut ifra at du har helt feil sittestilling og/eller dårlig stol og bord. Anbefaler deg å ta mange pauser og strekke godt på hendene, trening er viktig. Slike problemer blir bare værre så du bør nok gjøre noe. Har en kamerat som må skifte jobb fordi han har så store plager i håndledden og nå bare klarer å sitte en halvtime med PC'en hver dag. Viktig å ikke overse slike plager. Når jeg sitter skikkelig og er bevisst på hvordan jeg bruker mus og tastatur så går det veldig fint. Med en gang jeg skal hjelpe en kamerat med PC problemer så tar det bare 5 min før jeg får smerter i hånden hvis han har dårlig stol og bord. Har bestilt denne musen nå og håper at den er bedre i spill og slikt. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 litt søkt men likevel - pass på at du ikke fryser ved pc'en, og pass på å støtt opp under handleddet, og tøy ut selvsagt. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Min erfaring tilsier at en bør kaste alle disse "pc-bordene" med skuff til tastatur og mus og slikt lignende tull ut vinduet, for meg funker det best med et godt gammeldags bord. Der jeg kan ha både tastatur og mus langt nok inn på bordet så armene får hvilt seg. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hadde samme problem for ca 2 år siden. Men ble bra igjen. Gjorde følgande: 1: Sørga støtte til heile armen , dvs. fra albuen og fram til handa. Gikk til innkjøp av ekstra armstøtte til skrivebordet. Eg trur det er arbeidsstillinga og ikkje nødvendigvis musa som fører til problemet 2: Kontakta fysioterapaut for å få treningsprogram, plan for utstrekking av hendene og masasje etc. 3: Kjøpte trackball. 4. Etter råd fra fysioterapaut så begrensa eg tidsbruken på følgande måte: Første uka 2 timer så lang pause så 2 nye timer. Strekk kvart kvarter Andre uka 3 timer så lang pause så 3 nye timer. Strekk kvart kvarter osv. Når en først har fått dette tar det tid å bli bra igjen, men det går fint an. En må berre vere tolmodig. Finn en fysioterapaut som meinar han kan hjelpe, kontakt så lege for å få rekvisisjon eller kva det no heiter, det sparar du litt penger på. Ikkje gå til lege og få tabelettar eller kortison eller slikt. Det hjelper overhode ikkje. Vel, det viktigaste er å ta problemet på alvor, og oppsøke fysioterapaut. Det kan vere ei hjelp i ergonomiske produkt, men dei løyser ikkje problemet åleine. Endret 14. desember 2004 av johnohod Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 For å si det sånn, IKKE sitt i sofaen med tastaturet på fanget og musa ed siden av. Det gjorde jeg i et havt år og fikk både rygg og håndleddplager. Det virker "genialt" i starten men å sitte i en sofa i samme stillinga i mange mange timer er ikke bra. Feil ergonomisk også. Sittestilling har faktisk veldig mye å si for helsa. Musearmen skal helst ha 90 grader "knekk", og du bør ha ei matte med støtte for håndleddet (ei silikonpute ellerno). Samme med tastaturet. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takk for alle innspel! Eg vart ein god del klokare no! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du burde få et treningsoplegg av en fysioterapeut. Det hjelper veldig mye å trene regelmessig. Jeg kjenner en som har lagd en fungerende fotmus med "pedaler". Funker kjempebra, han har runna halve Max Payne 2 med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå