jic Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Fant ikke noen andre steder så jeg poster den her. Mod flytt den til riktig kategori slik at jeg vet til neste gang hvor jeg skal poste. Jeg har en mp3 sang og vil ha 16 sek av den sangen, teksten er i midten av sangen. Vet noen om en program hvor jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Her finner du nok det du er ute etter. (linken er til en annen tråd som omhandler samme tema) Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Hehe takk. Var akkurat det jeg trengte. Kanksje jeg burde lese litt før jeg postet, men det så for meg at folka hadde skrevet om generelt om musikk og ikke om pc. Takk igjen. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 BAre hyggelig Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Trenger litt hjelp til. Jeg vil forandre Bitshastigheten. Det sangene jeg har over 300, men vil ha dem under 100. Vet noen åssen man gjør det. Hakke mye peil på musikk greier. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hm... du kan vel det i Traktor DJ studio? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 bruk music maker eller sony sound forge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå