Nosferatu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg kjøpte meg en Epson R300 skriver i går. Når jeg kom hjem å pakket den opp så jeg at det ikke fulgt meg noen som helst måte å koble denne til pc'en med. I papirene sto det at USB ledning var ekstra utstyr Når i all verden ble pc tilkobling ekstra utstyr på en skriver I så fall burde det stå ganske klart på esken hvis det ikke følger med... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Man skulle kunne forvente at man får med kabler når man kjøper seg en skriver! Hvor kjøpte du den? Du burde i det minste ha blitt informert om at du trengte kabler Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Elkjøp HEHE Kanke vente seg mer De tok seg forresten veeeldig godt betalt for den. Tenkte ikke på det da, men så det i dag.. Jeg betalte 1895,- for den, men den koster bare 1495,-. Skal inn å få penga mine tilbake i dag Endret 14. desember 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei, i nyere tid har usb-kabel, scart-kabel og andre kabler som man trenger blitt ekstrautstyr. Rart at ikke de på Elkjøp informerte deg om det. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har kjøpt printere til megselv og flere andre oppjgennom tiden og kabler har vel fulgt med bare ettpar ganger, De fleste bruker vel USB A-B kabel nå men folk vil ha forskjellige lengder på disse og mange har en gammel kabel de kan bruke så det er vel bare kostnadskutt fra fabrikantene så man må kjøpe en løs kabel hvis man ikke har. Somoftest står det på esken hva pakken inneholder... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Samme da jeg kjøpte en HP alt i et skriver, fuglte bare med størmkabel...idioti og ikke informere om dette... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Tydligvis altfor mange år siden sist jeg kjøpte meg skriver. hehe Får kjøpe meg en i dag, skal dit alikevel for å hente pengene mine Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 De burde ha opplyst om det ja, for hvem vil vel ikke selge mere? Og ha fornøyde kunder? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Akkurat... Der har vi det.. Selge mer. Det finnes vel bare en grunn til at sånt som jeg vil kalle standard utstyr ikke følger med.. Tjener mer penger. Bare vent.. om ikke lenge nå så følger det ikke med blekk engang.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har jobba i butikk som selger Epson, Canon, HP og fleire og synest det er tåpelig å utelate kabelen. Når du først betaler frå 500 til fleire tusen for ei vare kan du i det minste få med kabler. Måtte alltid opplyse om at kabel ikkje følgde med då det ikkje sto noko plass på innpakningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå