Kenny Bones Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hasj er ikke akkurat det verste man kan røyke heller da. Du dør ikke akkurat av det. Men synes fortsatt at bonger er litt for teit. Greit nok at det funker sterkere osv og alt det der, men så skal det heller ikke mye til for at man blir innrøyka heller! Spesielt med bøtte jeg tenker nå eller piper med den type sjokk. Røyker man joint f.eks så blir man "smoothere" fjern og man kan faktisk omgå folk! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 raziel014 Skrevet 07/01/2005 : 17:56 Hasj er ikke akkurat det verste man kan røyke heller da. Du dør ikke akkurat av det. Men synes fortsatt at bonger er litt for teit. Greit nok at det funker sterkere osv og alt det der, men så skal det heller ikke mye til for at man blir innrøyka heller! Spesielt med bøtte jeg tenker nå eller piper med den type sjokk. Røyker man joint f.eks så blir man "smoothere" fjern og man kan faktisk omgå folk! wink.gif vet du hva scuff er? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tja, jeg har vel egentlig aldri røyka... Har aldri planer om å begynne heller men... En kamerat av meg er ganske ivrig med bongen sin riktignok, men det er ikke noe for meg Hvis man ser på passiv røyking som røyking så har nok jeg fått i meg en del ja... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 98% av de som sier aldri har røyka noe, LYVER!!! Har ikke lest hele tråden men må svare selv om det er et tidlig innlegg: Mikaelt, du tar skammelig feil. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hasj er ikke akkurat det verste man kan røyke heller da. faktisk er vanlig tobakk mer dødelig enn maruiana Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 HAR IKKE RØYKET NOE OG ER STOLT AV DET!!!! No disrespecting shit, men røyk (uansett type) er noe av det dummeste du kan bruke pengene dine på. Det er drit dyrt, og du blir ødelagt av det. Det er folk i klassen min (10.) som har røyket i over to år, og de er normalt tynne og alt det der, men de greier ikke å løpe. Et par 100 meter så er det stopp, så går de resten (kilde: gymtime). Og så stinker det! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hasj er ikke akkurat det verste man kan røyke heller da. faktisk er vanlig tobakk mer dødelig enn maruiana No shit sherlock, spesielt siden det finnes kun ETT dødsfall grunnet Cannabis(han spiste 1,5kg med hasj). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 No shit sherlock, spesielt siden det finnes kun ETT dødsfall grunnet Cannabis(han spiste 1,5kg med hasj). Det finnes ingen rapporterte dødsfall som følge av snus, men det er allmen viten at det er farlig for det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har røykt Sigaretter, strå, papir, tobakk i flaske, noe litt sterkere .. det var visst alt... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hasj er ikke akkurat det verste man kan røyke heller da. faktisk er vanlig tobakk mer dødelig enn maruiana No shit sherlock, spesielt siden det finnes kun ETT dødsfall grunnet Cannabis(han spiste 1,5kg med hasj). smart fyr :!: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det finnes ingen rapporterte dødsfall som følge av snus, men det er allmen viten at det er farlig for det. Sant, men finn en troverdig kilde til at cannabis er nevneverdig skadelig. Det finnes ikke, vet du hvorfor? Fordi det aldri har blitt forsket ordentlig på det veldig lur fyr ja Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kjenner noen som klippet av masse kjønnshår, la det inni en røyk og brukte spunk som limemiddel... Så gav de det til en fyr. Han merka ingenting. Æsj. Kanskje på tide å bytte omgangskrets da. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 No shit sherlock, spesielt siden det finnes kun ETT dødsfall grunnet Cannabis(han spiste 1,5kg med hasj). hmmm tror vi må skille mellom skadelig og dødelig her, for det første, thc gjør no fuck med kroppen så man nesten ikke legger på seg, for det andre det skader luftveier og lunger forferdelig, bare se på hvordan vi trekker en joint i forhold til en sigg! eller pipe! du som sier at pipe er sunnere, ikke drit deg ut, har flere venner som har fått hull i lungene av pipe, men de slutta å få det da de gikk over til joint. hasj er både sunt og usunt, kommer helt an på hvilke mengder det er snakk om, man kan dø av vannforgiftning, ingen som sier vann er farlig fordet, med mindre man drukner. 1,5kg er mer en nok til å stryke med, thc endrer hjerterytmen, (kjent hjertebank etter et pipetrekk eller en god joint? altså kan man dø hvis man er uheldig, hjerteattack når man sitter aleine på natta og fyrer nattings f.eks. er mange fler enn 1 dødsfall av hasj, selv om hasj ikke var den ENESTE faktoren. er så lei sånn normal.no svada om at kif bare er bra, trodde det sjæl og har måtte erfare den harde måten. så slutt å hype opp hasj. det har sine gode og dårlige sider, men de dårlige er det faktisk flere av enn de gode. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hmmm.....alt jeg får smake av fattern...! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 marlboro,prince,rød3,petterøes(alle),hasj(minimalt trekk),papir,mose,bibel og jeg sitter med 2stk cigarer i lomma (minigolf dem e nydelige) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det finnes ingen rapporterte dødsfall som følge av snus, men det er allmen viten at det er farlig for det. Sant, men finn en troverdig kilde til at cannabis er nevneverdig skadelig. Det finnes ikke, vet du hvorfor? Fordi det aldri har blitt forsket ordentlig på det veldig lur fyr ja Alle sider som sier at det ikke er farlig er hasjrøykende hippier og alle sider som forteller at det er farlig er egentlig DEA "in disguise". Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 eneste jeg noengang har røykt er rakett-avgassene på nyttårsaften... *tenke på å fyre opp enda en rakett* Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg røyka weed i min tidlige barndom, det var visst bare gress Hehe, nå husker jeg det: da jeg var kanskje 7-8år testet vi med papir, gress og en lighter. Jeg kan ikke huske det smakte noe som helst, men har heller ikke prøvd noe siden Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noe jeg ikke burde ha røyket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg