m-momr Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 NEI, og jeg skal aldri gjøre det, så det så Lenke til kommentar
ratata Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tobakk fra holland er også å anbefalef.eks. samson den er digg ass lal... samson er smaker jo hest, sur billigtobakk (påstand basert på andres meiningar) tar meg til takke med ein god eventyr 3 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 samson er ekte hollansk smugglertobakk som du må venne deg til. det smaker dritt de første gangene men etterhvert smaker det drittdigg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tørka banan og skrubb (sopp, tror den heter det) skal visst gjøre seg i røyk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 på Kingbong.com finner du en god del greier du kan røyke. har vurdert å kjøpe Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Dotten Skrevet: 21/12/2004 : 14:44 I tilegg så ser det jo helt tåpelig ut med en "sigg". Er nesten som et skilt hvor det står "se på meg, jeg er en iidiot", bare at man har lukten i tilegg nupe.gif ja tenk så forferdelig om noen fremmede synes jeg er teit, marerittet mitt as, håper det aldri skjer. lista over ting jeg har røyka på er ganske lang, kan prøve: sigar sigarillos sig rullings joint med filter joint med roachclip blunt med ekte cuban glassvannis (vannbong) plastvannis frostis (frostbong ) glassluum (en liten kjegleformet pipe) steinluum treluum avisbong strå maiser (corn pipe) hoga (hull i jorda som ender opp ved siden av hvor brønnen er) rilfeløp en mp5softgun silencer (ingen stor suksess) en hjemmelagd fancy pipe lagd av ting fra kjemien frossent gresskar plastflaske (klassikern hahah ) melonpipe bøtte ( ) akrylbongen,( ikke no god, plasten blir sur ganske fort.) nål åh forresten jeg og en kompis lagde et gulrot-lum med en drill, funka veldig bra, faktisk noe av det bedre jeg har røyka på, kan lage en til og poste worklog (håper jeg ikke gav dere noen ideer :! hva jeg har fylt de forskjellige tinga med er vel ikke verdt å nevne her ZkedaR: Skal det nevnes røykeutstyr og ja... skal og skal, litt morsommere enn sig,strå og passivt hasj hahaha lo faktisk av den passiv hasjrøyking kommentaren :!: Endret 7. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal det nevnes røykeutstyr og ja... 0,5l plastflaske. 1,5l plastflaske. 3 0,5l plastflasker oppe på hverandre. glasspipe. trepipe (av diverse typer). Glassbong. Acrylbong. Bøtte. Lunge(1,5l flaske med plastpose i enden, var vel på ca. 4 liter). Jointer i alle former og fasonger. Diverse bluntwraps og sigarer. Hjemmelagd hookah. Metalpiper (helt forferdelig) Fra en rødglødende kniv. +++ Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Rykende_Kaffe Skrevet: 21/12/2004 : 00:54 QUOTE (Luzifer @ 21/12/2004 : 00:51) QUOTE (FatFuck @ 20/12/2004 : 23:53) jeg har røyka det meste ass. men det beste er en god rullings gul 3 jeg snakker om wub.gif Fargeblind eller? Det er jo rød 3 som er tingen!! new_yes.gif fargeblind eller? brunt grønt og sort som er tingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg røyker atm. som jeg skirver her Petterøes 3. Men, husker jeg var på no skoleleier på barne skolen og husker vi røyka strå da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 på Kingbong.com finner du en god del greier du kan røyke.har vurdert å kjøpe Billig.. Sånn pakke med stuff.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Mytet med å røyke tørket bananskall er brae piss... Gir null effekt.. Så sannt jeg ikke har tørket feil deler fra bananen... Noen som har fått noe ut av den? Er jo drit tåplig men er nyskjerrig... Endret 7. januar 2005 av Bogan Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 kjaøp deg en rev å bli ferdig med det, men i teorien fungerer det, det er bare at du ikke klarer å ta opp nok sånn stoff husker ikke hva det heter til at du blir rusa av det. alrdi giddet å prøve, hørte det tar 4 timer å lage, da jobber jeg heller 4 timer og har en åtter Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er bare kunnskapen... vet da at rev er bedre og enklere enn en eventuell kjip banan rus.. var ikke det som er poenget.. lurte bare på dette da det ikke funket... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Det hele med banan er bare en mistolket "myte". På Woodstock tok de bananer og skrelte ut innsiden av skallet og røyket det. Den eneste faktoren som ikke ble med når historien ble viderefortalt var at dette skrellet ble dynket i bensin før det ble tørket og røyket. Slik går ihvertfall en annen myte om det. Når dere snakker om hvilket røykeutstyr dere har brukt kan jeg nevne et jeg har røyka på en bazooka! :!: Ganske kult det da! Edit: Må også legge til at jeg synes det er teit med bonger og bøtte osv. Joint er sånn det egentlig skal være! Bonger og sånt blir lisson for "narkoman" på en måte. Endret 7. januar 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 enig røyker 95% jointer, bare å legge i en litt feitere har heller ikke påstått at alt det har prøvd har vært så chill men vet jo nå hva som er behagelig og ikke. tror jeg faktisk lager meg en gulrot nå at det er no mer narkispreg over hasjrøyking på pipe enn joint er jo bare tull, akkurat det samma, vel står du med plastflaska med sølvpapir som brønn (FYDDA!!! prøvd en gang og ALDRI mer) ute på gata SER det vel narkis ut, men man må jo ha downs syndrom eller verre for å gjøre det mot lungene sine. glemte forresten noe av det beste jeg har røyka på, en svær isblokk! enkelt å lage og kunne trekke mer røyk enn jeg kan med luft vanligvis litt sært da men føles veldig friskt! peace Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fresh Psilocybe Hihi. Psilocybe Cubensis kanskje? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bonger og sånt blir lisson for "narkoman" på en måte. Nah, bryr man seg om sitt eget velvære er faktisk glasspiper\bonger det sunneste alternativet (foruten vaporizer da, men da får du ikke i deg røyk men damp). Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hahaha lo faktisk av den passiv hasjrøyking kommentaren av meg mener du? skal jeg ikke få lov til å passiv røyke hasj heller nå? jeg er faktisk den eneste i venneflokken som ikke har røyka hasj (riktignok fordi jeg fik 1000 spenn av morra mi for det men.. ) men jeg passivrøyker det ganske ofte faktisk for det lukter jo ganske godt da Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lol du har gode prinsipper! Røyker ikke fordi du får penger av mamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg